  • 1. Data: 2004-03-03 09:12:39
    Temat: karta płatnicza do konta dolarowego w Pekao SA
    Od: "Przemek" <r...@p...onet.pl>

    Mam konto dolarowe w Pekao SA. Czy jest możliwość otrzymania do tego konta
    karty płatniczej, którą mógłbym wykorzystać do płatności w internecie lub
    wypłat zagranicą. Oczywiście wiem, że najpierw należy się samemu pofatygować
    do banku, ale tak tylko badam wstępnie sprawę.
    Może ktoś ma taką opcję w innym banku?

  • 2. Data: 2004-03-03 09:25:21
    Temat: Re: karta p3atnicza do konta dolarowego w Pekao SA (was: karta p?atnicza do konta dolarowego w Pekao SA)
    Od: Maciej Czerwiński <mkc@no_spam.gazeta.pl>

    On 04-03-03 10:12:39, Przemek wrote:

> [...]
    > wypłat zagranicą. Oczywiście wiem, że najpierw należy się samemu pofatygować
    > do banku, ale tak tylko badam wstępnie sprawę.

    Możesz dostać normalną kartę VISA za oipd 10$
    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 3. Data: 2004-03-03 09:47:49
    Temat: Re: karta płatnicza do konta dolarowego w Pekao SA
    Od: LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net>

    Maciej Czerwiński wrote:

    > Możesz dostać normalną kartę VISA za oipd 10$

    Możesz sprecyzować co to jest normalna Visa? ;-)
    Polecam zapoznanie się z poniższą treścią:
    http://www.kartyonline.net/arty.php?id=60
    --
    luzyta

  • 4. Data: 2004-03-03 10:11:28
    Od: "Przemek" <r...@p...onet.pl>

    > Możesz dostać normalną kartę VISA za oipd 10$

    Może ktoś zna bank z korzystniejszą ofertą?

  • 5. Data: 2004-03-03 10:53:36
    Od: Maciej Czerwiński <mkc@no_spam.gazeta.pl>

    On 04-03-03 10:47:49, LUZYTA wrote:

    > Możesz sprecyzować co to jest normalna Visa? ;-)
    > Polecam zapoznanie się z poniższą treścią:
    > http://www.kartyonline.net/arty.php?id=60

    Masz rację, chodziło mi o wypukłość;)
    --
    Pozdrawiam,