  • 1. Data: 2006-04-03 20:58:42
    Temat: makler w multibanku
    Od: "mo" <m...@o...pl>

    makler w multibanku - jak wrażenia?

  • 2. Data: 2006-04-03 21:07:30
    Temat: Re: makler w multibanku
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <m...@o...pl> napisal(a):
    > makler w multibanku - jak wrażenia?

    O, odpalili. A ktoś zdążył już to zauważyć i otworzyć rachunek? :) To
    dopiero pierwszy dzień...
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 3. Data: 2006-04-03 22:19:04
    Od: anonim <***com@mail.com>

    on Mon, 3 Apr 2006 21:07:30 +0000 (UTC) Samotnik
    <s...@W...samotnik.art.pl> wrote:

    > O, odpalili. A ktoś zdążył już to zauważyć i otworzyć rachunek? :) To
    > dopiero pierwszy dzień...

    czy oni tak zawsze? tzn nigdy nie reklamują akcji promocyjnych?
    kiedy mbank otwierał emaklera wszędzie gdzie się dało trąbili o tym gdzie się
    dało, a w multibanku nie ma nawet info na stronie głównej.
    Pewnie na tej samej zasadzie nie pobierają mi opłat za prowadzenie konta ani za
    KK.

  • 4. Data: 2006-04-04 05:20:50
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    > O, odpalili. A ktoś zdążył już to zauważyć i otworzyć rachunek? :) To
    > dopiero pierwszy dzień...

    wnioskuję, ze odpalili w multi .... i stąd wczoraj eMakler w mBanku nie
    działał do południa :)

  • 5. Data: 2006-04-04 07:05:35
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    mo wrote:
    > makler w multibanku - jak wrażenia?

    Ciekawe jaka jest TOiP tego ?

    KJ

  • 6. Data: 2006-04-04 08:17:14
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Samotnik wrote:

    > 0,39% od transakcji na rynku akcji, min 5 zł, obsługa za darmo. Chyba
    > identycznie jak w mbanku.

    I identycznie jak w mBanku jest druga, ukryta tabela opłat ?
    KJ

  • 7. Data: 2006-04-04 08:18:00
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

  • 8. Data: 2006-04-04 08:27:44
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <k...@g...pl> napisal(a):

    > I identycznie jak w mBanku jest druga, ukryta tabela opłat ?

    A o tym nie wiem ;-) Jak to jest w mbanku?

  • 9. Data: 2006-04-04 09:32:12
    Od: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl>

    Samotnik wrote on 2006-04-04 10:27:

    > A o tym nie wiem ;-) Jak to jest w mbanku?
    Jest tabela opłat DIBRE - i dopiero tam można znaleźć info, że w
    przypadku braku jakichkolwiek transakcji na rachunku przez rok jest
    opłata za tenże rok 30 złociszy.
    Co prawda jest gdzieś info, że obowiązuje to dopiero po jakimś czasie,
    ale nie zmienia to faktu, że opłata jest.
    Jeszcze no udało mi się ustalić czy pobiorą tą opłatę, jak jedynymi
    transakcjami będą deponowania obligacji trzyletnich i wypłacanie odsetek
    od nich :-) . Ktoś wie?

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 10. Data: 2006-04-04 09:34:48
    Od: Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl>

    mo <m...@o...pl> wrote:
    > makler w multibanku - jak wrażenia?

    no to może lada chwila kody na sms :)
    --
    Tomasz Matuszewski
    thom(at)artcom.pl // "Dajcie mi punkt oparcia, a poruszę Ziemie"