  • Data: 2017-05-04 19:43:55
    Temat: Re: mBank znowu podnosi ciśnienie
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 04 May 2017 19:12:55 +0200, Marek <f...@f...com> wrote:
    > poinformowany, że muszę na głos powtórzyć formułę, że

    "zwalniam mBank z odpowiedzoalnosci za wyprowadzenie srodkow" z
    powodu działania wirusa. Czy w świetle ostatnich spraw sądowych
    omawianych tu na grupie, takie oświadczenie ma jakieś znaczenie w
    świetle argumentacji sądu że tylko ten, który jest strona umowy
    bankowej jest autoryzowany do zlecenia przelewów?
    Ale to nie koniec. Jak wcześniej wspomniałem zacząłem się domyślać co
    zaszło i moje podejrzenia spadły na mojego pełnomocnika , który ma
    też dostęp do tego rachunku (własnym loginem rzecz jasna). Okazało
    się, że owszem tamtego dnia dostał smsem informację o blokadzie
    swoich rachunkow, przeskanował komputer i nic nie znalazł. Po tym
    zadzwonil na mlinię by zdając blokady.
    Clue sprawy: mbank nie informuje TEŻ właściciela rachunku, gdy
    pełnomocnik zablokuje "wirusem" własne rachunki i przy okazji nie
    swoje, do których ma dostęp.... ręce.opadają...

    --
    Marek