    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    <rb2s3g$lqr$1$PiotrGalka@news.chmurka.net> <m...@p...waw.pl>
    <rbb2n0$8os$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <5ed91c37$0$17363$65785112@news.neostrada.pl>
    <rbbbv3$dpp$1$PiotrGalka@news.chmurka.net> <rbbkam$ha5$1@gioia.aioe.org>
    <rbd72j$jke$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <5eda28f6$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <rbdaul$mbd$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <5eda3c7c$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    <rbdihf$qt8$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <5eda57ac$0$17352$65785112@news.neostrada.pl>
    <rbdmls$thv$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    Subject: Re: mBank - zablokowany dostęp
    Date: Fri, 5 Jun 2020 17:20:05 +0200

    dyskusyjnych:rbdmls$thv$1$P...@n...chmurka.ne
    t...
    W dniu 2020-06-05 o 16:33, J.F. pisze:

    >Raczej musi być taki sam bo jak wtedy weryfikować hasło.
    >O ile wiem to z założenia salt jest jawny. Na czym polegało by użycie
    >w przyszłości.

    Ze skoro serwer zawsze pyta tym samym saltem, to nie musisz znac
    hasla - wystarczy odpowiedz.

    Oczywiscie jak rozumiem to w Twojej idei salt bedzie indywidualny dla
    serwera i usera,
    wiec jak podsluchasz jedna odpowiedz, to zyskujesz tylko dostep do
    tego jednego usera i serwera.

    Mozna by to zduplikowac - przy tworzeniu hasla serwer wysle salt1 i
    otrzyma hash1,
    przy nastepnym logowaniu wysle salt2, otrzyma hash2, i przeliczy czy
    pasuje do zapamietanego hash1 i salt1
    ... ale glowy nie dam, czy wlasnie nie otwarlem wielkiej dziury ...

    J.