    From: Sebol <l...@s...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [mBank] zablokowali mi bezprawnie rachunek
    Date: Wed, 21 Jan 2004 17:20:17 +0100

    marekder wrote:

    > Ja uwazam, ze mam prawo walczyc o odszkodowanie, chociaz de fakto straty
    > rzeczywiste na szczescie nie byly wysokie - przychodza mi tylko do glowy
    > telefony do mLinii ale mogly byc drastycznie duze.
    >
    > To nie koniec, bo US tez zawalil. Nie dostalem od nich zadnego wezwania do
    > zaplaty wczesnie ani tym bardzie ze zamierzaja mi zablokowac konto!! To po
    > prostu zakrawa na pokazne zarty.

    nie zaplaciles w terminie wiec musisz sie liczyc z przymusowa egzekucja.
    US nie ma obowiazku cie informowac o twoich przeterminowanych
    zaleglosciach. US jakby byl wredny by ci wszedl na hipoteke bez
    powiadamiania bo ma takie uprawnienia. Bank zablokowal ci wyplaty bo
    otrzymal tytul wykonawczy. Jezeli pod kwota bylo zdanie "zajeciu ulegaja
    tymczasowo takze naleznosci przyszle" nic dziwnego ze zajal caly
    rachunek. Wniosek - odpusc sobie bo jeszcze ci dojda koszty sadowe.

    --
    l...@s...pl