  • Data: 2004-01-21 21:34:27
    Temat: Re: [mBank] zablokowali mi bezprawnie rachunek
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 21 Jan 2004 22:03:03 +0100, "Bob" <b...@p...pl>
    napisał(a):

    [...]

    >z pewnoscia nic takiego nie bedzie mialo miejsca

    Wiesz, a szkoda ze takie myslenie obowiazuje. Ostatecznie, elegancja
    niewiele kosztuje, czasem dobrze wyczyszczone buty, czasem niewielka
    stowka z malym okladem dla banku... Tylko zawsze za takim mysleniem
    musza stac ludzie o pewnym formacie, a nie gnojki blokujace konta

    "(kilka tysiecy) anie tylko ta kwote, on mowi ze nie wie ale juz
    zalatwil z ksiegowoscia ze mi odblokuja a zablokuja na
    106,40.".

    >zastanawiam sie rowniez skad US mial numer konta tego klienta ?
    >czyzby wpisal na zeznaniu podatkowym ?

    To jest najmniejszy problem, gdyz kurenda rozeslana w panstwie
    prawa/policyjnym do kilkunastu (na dobra sprawe...) bankow w Polsce
    da zwrotna odpowiedz niemal natychmiast (nie zapominajac o druku
    NIP-3). :-))) A tego inicjator watku wcale nie wykluczyl, nieprawdaz?

    --
    Adek {maile na adres z newsow przed czytaniem są wrzucane
    do kosza. Wlasciwy to adek124(małpa)w.domku.prv.pl}