  • Data: 2004-01-21 22:30:31
    Temat: Re: [mBank] zablokowali mi bezprawnie rachunek
    Od: "Bob" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wiesz, a szkoda ze takie myslenie obowiazuje. Ostatecznie, elegancja
    > niewiele kosztuje, czasem dobrze wyczyszczone buty, czasem niewielka
    > stowka z malym okladem dla banku... Tylko zawsze za takim mysleniem
    > musza stac ludzie o pewnym formacie, a nie gnojki blokujace konta

    niestety, ale taka jest rzeczywistosc i kultura w naszym kraju
    mBank zdobyl juz baze klientow i zasadniczo teraz chce zarabiac na nich
    wystarczy popatrzec na oprocentowanie kont, ktore nie sa juz takie
    atrakcyjne
    jak kiedys, za jakis czas wprowadza oplate za prowadzenie konta etc...

    > To jest najmniejszy problem, gdyz kurenda rozeslana w panstwie
    > prawa/policyjnym do kilkunastu (na dobra sprawe...) bankow w Polsce
    > da zwrotna odpowiedz niemal natychmiast (nie zapominajac o druku
    > NIP-3). :-))) A tego inicjator watku wcale nie wykluczyl, nieprawdaz?

    nie wykluczyl to fakt, ja mam konta w kilku bankach i ciekawe w jaki sposob
    beda mnie scigac za niezaplacony mandat, zawsze potracali mi z pensji,
    a teraz nie mam pracy i ta mozliwosc aktualnie nie istnieje

    --
    pozdrawiam
    Bob

    GG:32360