  • Data: 2004-01-21 22:03:27
    Temat: Re: [mBank] zablokowali mi bezprawnie rachunek
    Od: "Kronoss" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Adam Płaszczyca" <t...@o...org.pl> wrote in message
    > IMHO bank powinien po prostu wykonac przelew należności i tyle.

    Hmm...jeszcze jest coś takiego jak kwota wolna od zajęcia sądowego lub
    administracyjnego - jakieś 7 tysięcy obecnie, zmienia się w zależności od
    jakichś tam wskaźników GUS-u. Jeśli saldo jest poniżej tej kwoty nie powinno
    się dokonywać obciążeń na rzecz różnistych organów. W praktyce różne banki
    mają różną praktykę a propos tego :] Sądzę więc że mBank poszedł taktyką
    wilka sytego i owcy całej - nie mogli dokonać obciążenia (zakładam że saldo
    było niższe od tej kwoty) więc nie dokonali, a jednocześnie nie pozwolili na
    wypłatę salda - bo przecież przyszło zajęcie.