    From: "marekder" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [mBank] zablokowali mi bezprawnie rachunek
    Date: Wed, 21 Jan 2004 13:55:16 +0100

    >Burdel... państwo policyjne... nie wiem jak to nazwać.
    >
    >Skąd US wiedział że masz rachunek w mBanku?
    >Dostałeś jakiekolwiek pisemko z pieczątką że "dnia tego a tego... na
    >podstawie takiej a takiej..." ??
    >Myślałem że w tzw panstwie prawa Wysoki Sąd wydaje wyrok po czym od biedy
    >idzie komornik ten wyrok wyegzekwować w postaci starego telewizora...
    >może się myliłem.
    >
    >Z US dałbym sobie spokój - jeszcze zrobią z Ciebie Kluskę :)
    >Ale bankowi bym nie popuścił, że na podstawie polecenia 'bliżej
    >niesprecyzowanych organów' nie przedstawionego Ci nawet drogą pisemną
> [...]
    Mandat byl zwykly drogowy, US wyslal do banku tytul egzekucyjny na 106,40 zl
    ale zapomnial mnie o tym wogole poinformowac (najpierw powinien dac jakis
    termin do zaplaty a potem blokowac a tu nic). Bank oczywiscie musi zablokowac
    ale nie cale konto!!! zreszta przyznala to pani z ksiegowosci.

    To ze nie przepuscic to tak chce ale jak to zrobic - sad cywilny, gospodaerczy
    jak pisac pozew itp.??
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl