  • Data: 2004-01-21 12:56:32
    Temat: Re: [mBank] zablokowali mi bezprawnie rachunek
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Franz " <f...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:bulrca$2b7$1@inews.gazeta.pl...

    > Burdel... państwo policyjne... nie wiem jak to nazwać.
    >
    > Skąd US wiedział że masz rachunek w mBanku?

    Pewnie podał na picie. A US ma obowiazek sciagac przez swoich komorników
    naleznosci wobec skarbu Panstwa zlecone przez inne instytucje. W tym
    przypadku - policje. Niezaplacony w terminie mandat = egzekucja z dochodów.
    Takie w Polsce jest prawo.
    Jesli marekder chcial sobie powalczyc z policja mógl w ogóle nie przyjmowac
    mandatu i sadzic sie w sadzie grodzkim. JAk mandat przyjal to przyznal sie
    do winy i zobowiazal zaplacic dobrowolnie.To MANDAT jest WEZWANIEM DO
    ZAPLATY. Nie zaplacil dobrowolnie - to mu sciagnieto.
    I tyle.
    Tak to dziala w calej Europie - nie tylko w Polsce. Daremne zale ... A
    wzruszajace opowiastki o zonie i dzieciach to moze jednak na inna grupe sie
    nadaja.

    --
    SQLwysyn