  • Data: 2004-01-21 13:28:19
    Temat: Re: [mBank] zablokowali mi bezprawnie rachunek
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "marekder" <m...@g...pl> wrote in message
    news:04012112553822@polnews.pl...
    > odzywa - rachunek zablokowal mi US za mandat-tytul egzekucyjny na 100 zl +
    > koszty i odsetki 6,40. Od razu moja riposta - dlaczego zablokowali mi caly
    > rachunek - wszystkie moje oszczednosci (kilka tysiecy) anie tylko ta
    kwote, on
    > mowi ze nie wie ale juz zalatwil z ksiegowoscia ze mi odblokuja a
    zablokuja na
    > 106,40.

    morał na przyszłość
    1. płacić mandaty
    2. nie podawać do US numeru konta, którego się używa "na co dzień" (przecież
    można założyć drugie w Inteligo)
    3. sprzątać po psie (mam nadzieję, że w końcu policja i straż miejska zaczną
    karać za zanieczyszczanie trawników, szczególnie zimą - a kiedy śnieg
    stopnieje to wszystko "wyłazi" - dziwne, że w Szwecji i nastolatek i
    staruszka potrafi sprzątać po swoim psie)

    --
    pozdrawiam
    plusz