  • 1. Data: 2002-04-11 17:59:20
    Temat: mBank wymiekl dla biznesu
    Od: "minik" <m...@m...net>

    "Od 11 kwietnia 2002 mBank uprościł procedurę zakładania rachunku firmowego
    mBIZNES Konto i zmienił wymagania dotyczące potwierdzenia autentyczności
    wpisu do ewidencji gospodarczej.
    Klient nie musi potwierdzać wysyłanej do mBanku kserokopii wpisu do
    ewidencji działalności gospodarczej za zgodność z oryginałem u notariusza -
    jednak powinien złożyć na niej pisemne oświadczenie o treści "kserokopia
    jest zgodna z oryginałem a dane na dokumencie są aktualne na dzień .... i
    podpis Klienta."
    Zmiana została wprowadzona na życzenie Klientów, zgodnie z ich postulatami."

    Za: mbank

  • 2. Data: 2002-04-11 18:11:43
    Temat: Re: mBank wymiekl dla biznesu
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > podpis Klienta."
    > Zmiana została wprowadzona na życzenie Klientów, zgodnie z ich

    Bylo!:) Tez malem dac he he

  • 3. Data: 2002-04-11 18:40:42
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    > Bylo!:) Tez malem dac he he

    I ciekawe ileż to rachunków biznes zostanie założone w mbank ??????
    Domniemuję, ze znikoma ilość.

  • 4. Data: 2002-04-11 19:44:36
    Od: DVD_multiregion <d...@c...net>

    inkoguto wrote:

    > Domniemuję, ze znikoma ilość.

    Choćby dlatego że nie mają obsługi walut. Tak jak i beznadziejne w tym
    temacie Multi.
    M.Dudek

    Najnowszy DV-747 Pioneer czyta
    wszystko oprócz kartki papieru
    http://clonex.a4.pl/?dvd=sklep
    mailto:d...@c...net
    ==============================

  • 5. Data: 2002-04-11 21:35:35
    Od: "Krzysztof K. Maj" <k...@k...eu.org>

    Użytkownik "DVD_multiregion" <d...@c...net> napisał w wiadomości

    > Choćby dlatego że nie mają obsługi walut.

    To też. Ale przede wszystkim z powodu nie rozwiązanego problemu potwierdzeń
    dokonania transakcji.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof Maj

  • 6. Data: 2002-04-11 22:05:28
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    Użytkownik "inkoguto" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

    > I ciekawe ileż to rachunków biznes zostanie założone w mbank ??????
    > Domniemuję, ze znikoma ilość.

    Moj wczorajszy wniosek mial o ile pamietam numer 808. Nie wiem czy z tego
    mozna wysnuwac bezposrednio wniosek o ilosci zalozonych rachunkow.

    Marek

  • 7. Data: 2002-04-12 01:26:17
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Apr 11, 2002 at 09:44:36PM +0200, DVD_multiregion wrote:

    > Choćby dlatego że nie mają obsługi walut. Tak jak i beznadziejne w tym
    > temacie Multi.

    Waluty beda, tez na to narzekalem.

    --

    --w

  • 8. Data: 2002-04-12 09:05:56
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "AMRA" <a...@a...com> napisał w wiadomości
    >
    > I ciekawe ileż to rachunków biznes zostanie założone w mbank ??????
    > Domniemuję, ze znikoma ilość.

    Ze źródeł bliskich oficjalnym dochodzą słuchy że zainteresowanie tymi
    rachunkami powoli przerasta najśmielsze oczekiwania - m`oj znajomy zakładając
    mBiznes konto dostał numer wniosku 1497.
    PZDR
    Patronik

  • 9. Data: 2002-04-12 16:13:27
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    > rachunkami powoli przerasta najśmielsze oczekiwania - m`oj znajomy
    zakładając
    > mBiznes konto dostał numer wniosku 1497.

    Być może rzeczywiście jest tak ogromna ilość ludzi, którym tego typu konto
    jest potrzebne
    Dla mnie jest nieprzydatne, a przynajmniej niewystarczające.
    Albo ci co zakładają nie wiedzą gdzie wdepli

  • 10. Data: 2002-04-12 16:59:23
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik <p...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości
    > Ze źródeł bliskich oficjalnym dochodzą słuchy że
    zainteresowanie tymi
    > rachunkami powoli przerasta najśmielsze
    oczekiwania - m`oj znajomy zakładając
    > mBiznes konto dostał numer wniosku 1497.

    IMO, jeszcze większy wzrost zainteresowania będzie
    jak wprowadzą to wszystko co zapowiadali: zus
    przez internet, potwierdzenia internetowe i
    faksowe, przelewy do US wg nowych standardów

    Sark