  • 1. Data: 2002-04-11 17:27:51
    Temat: VE MultiBanku
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

    Czesc

    Czy przy platnosciach dokonywanych Visa Electron MultiBanku, trzeba
    autoryzowac transakcje PINem, czy tez podobnie jak VE Inteligo, wystarczy
    tylko podpis?

    Pozdrowienia,
    Sebastian.

  • 2. Data: 2002-04-11 17:36:11
    Temat: Re: VE MultiBanku
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "Stiwi" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czesc
    >
    > Czy przy platnosciach dokonywanych Visa Electron MultiBanku, trzeba
    > autoryzowac transakcje PINem, czy tez podobnie jak VE Inteligo, wystarczy
    > tylko podpis?

    Wydaje mi sie, ze to zalezy od punktu, w ktorym dokonujesz zakupow.

    pzdr

  • 3. Data: 2002-04-11 20:59:33
    Od: qubacz <q...@2...CIACHpl>

    Szymon wrote:

    > Wydaje mi sie, ze to zalezy od punktu, w ktorym dokonujesz zakupow.

    a dokladnie od terminala i jego operatora

  • 4. Data: 2002-04-11 21:41:23
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Apr 11, 2002 at 07:27:51PM +0200, Stiwi wrote:

    > Czy przy platnosciach dokonywanych Visa Electron MultiBanku, trzeba
    > autoryzowac transakcje PINem, czy tez podobnie jak VE Inteligo, wystarczy
    > tylko podpis?

    VISA na dzisiaj nie wymaga PINowania w posach. W stacjach neste to
    bedzie konieczne - ale tam to dotyczy kazdej karty ;-)

    --

    --w

  • 5. Data: 2002-04-11 22:03:33
    Od: qubacz <q...@2...CIACHpl>

    Wojtek Piecek wrote:

    > VISA na dzisiaj nie wymaga PINowania w posach. W stacjach neste to
    > bedzie konieczne - ale tam to dotyczy kazdej karty ;-)

    A eService dla wybrancow? (po sevice code'ie)

  • 6. Data: 2002-04-12 05:18:19
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Apr 12, 2002 at 12:03:33AM +0200, qubacz wrote:

    > A eService dla wybrancow? (po sevice code'ie)

    Wiesz, moga sobie sami wymyslec sprawdzanie szczepien.

    --

    --w

  • 7. Data: 2002-04-12 12:52:01
    Od: "Nicto Wujek" <n...@p...gazeta.pl>

    No wlasnie, to samo pytanie zadalem panu w Multi, ktory odpowiedzial ze na
    razie tylko podpis ale coraz wiecej klientow domaga sie akceptacji PIN-em
    wiec przymierzaja sie i do tego. Kiedy - to okaze sie samo :-)