  • Data: 2019-01-25 11:41:03
    Temat: Re: mBank wycofuje listy haseł jednorazowych
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 24 stycznia 2019 21:44:39 UTC+1 użytkownik ń napisał:

> [...]
    zhackowania

    > Cos podobnego do tokena EB?
    > A dlaczego niby nie do zhakowania?

    W eb tokena "soft" nie wypróbowałem, sprzętowego też nie miałem bo miałem tylko KK. I
    nawet apki nie mogłem zainstalować, bo do aktywacji trzeba było wskazać konto do ew.
    opłat...

    W każdym razie token jest git i w ogóle nie potrzebuje do pracy jakiejkolwiek
    łączności (potrzebna jest tylko do ściągnięcia i być może, bo nie sprawdzałem, do
    aktywacji).

    A nokii E51 nic mi raczej nie zhackuje, bo tylko do dzwonienia i smsów służy, no
    jeszcze da się sprawdzić rozkład jazdy na m.ztm.waw.pl oraz pogodę na
    http://www.if.pw.edu.pl/~meteo/index-mob.php - ograniczają zarówno ekran 240*320 jak
    i przeterminowanie certyfikatów (przez te certyfikaty nie zadziałało mi też IKO w
    wersji J2ME :( ).