  • Data: 2019-02-11 11:25:45
    Temat: Re: mBank wycofuje listy haseł jednorazowych
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik sczygiel napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    W dniu niedziela, 10 lutego 2019 17:09:01 UTC-6 użytkownik J.F.
    napisał:

    >Pomoze. No, zakladam ze nie shackuje calego fona aby miec totalna
    >kontrole nad sms-ami.
    >Starczy miec staromodnego fona tylko do tokenowania i smsow.

    A masz takowy ? Wiekszosc nie ma.

    A jesli masz ... po co token, skoro sms sa calkowicie bezpieczne.

    Mbank poszedl inna droga - chce przerzucic autoryzacje do apki.

    Zawsze to jakies wieksze bezpieczenstwo, ale trzeba miec smartfona.
    No i niech ktos straci telefon za granica ...

    >Jak pokazuje doswiadczenie google zabezpiecza wystarczajaco.
    >Nie moge znalezc linki ale wychodzi ze troj drozna autentykacja jest
    >wystarczajaco dobra.

    >Token+pin+cos tam jeszcze (nie pamietam teraz a szukac mi sie nie
    >chce).
    >Czytalem artykul ze jak wdrozyli ten schemat to liczba naduzyc spadla
    >prawie do zera.

    Nie wiem co czytales, ale jak sie hackerzy wlamuja gdzies w srodek
    komunikacji, to przydalby sie token, ktory wyswietla co sie naprawde
    autoryzuje ...

    J.