  • 1. Data: 2011-05-16 14:19:59
    Temat: mBank - wreszcie mozliwosc wplat/wyplat wiekszych kwot i walut obcych
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Witam

    Klienci mBanku nareszcie beda mogli wplaca i wyplacac wieksze kwoty w
    PLN oraz waluty obce w oddzialach MultiBanku. Na razie w Lodzi.

    http://www.mbank.pl/indywidualny/rachunki/osobiste/e
    KONTO/wplaty-wyplaty-MultiBank.html

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2011-05-16 15:27:20
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Marcin <n...@n...ru> wrote:

    > Klienci mBanku nareszcie beda mogli wplaca i wyplacac wieksze kwoty w
    > PLN oraz waluty obce w oddzialach MultiBanku. Na razie w Lodzi.

    9 zł prowizji od wypłaty/wpłaty to całkiem sporo.

    a.

  • 3. Data: 2011-05-17 09:49:23
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana w...@a...pl (Wemif) napisała:

    >9 zł prowizji od wypłaty/wpłaty to całkiem sporo.

    Zwłaszcza, że trzeba awizować wypłaty dwa dni wcześniej. Przy kwotach
    rzędu 20-30 tys. prościej pójść do oddziału dowolnego innego banku:
    prowizja jest 9,50 (więc właściwie tyle samo), a zazwyczaj trzeba awizować
    dopiero powyżej 30 tys.

    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    mail-to(rot13): | - Jam częścią tej siły
    a...@r...bet | która wiecznie zła pragnąc
    www.eridanus.org | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 4. Data: 2011-05-17 10:43:26
    Od: "Tytus" <T...@y...com>

    > dopiero powyżej 30 tys.

    ja polecam VW bank

    jk

  • 5. Data: 2011-05-17 11:36:12
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 17 May 2011 12:43:26 +0200, Tytus napisał(a):

    > ja polecam VW bank

    I oczywiście polecasz wszystkie jeden oddziałów tego banku....

    Oj, Kolina, Kolina.....

  • 6. Data: 2011-05-17 11:38:01
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > ja polecam VW bank

    Ciekawe co na to Zygmut Freud?...

  • 7. Data: 2011-05-17 11:48:04
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Q napisał(a) :

    > Ciekawe co na to Zygmut Freud?...

    Też polecał ten bank :-D

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 8. Data: 2011-05-17 14:55:13
    Od: Sławek <s...@g...pl>

    Użytkownik "gornik" napisał w wiadomości grup
    com...

    Osoba zwana w...@a...pl (Wemif) napisała:

    >9 zł prowizji od wypłaty/wpłaty to całkiem sporo.

    > Zwłaszcza, że trzeba awizować wypłaty dwa dni wcześniej.

    czyli normalnie - 1 lub 2 dni przed wypłatą

    > Przy kwotach rzędu 20-30 tys. prościej pójść do oddziału dowolnego innego
    > banku:

    Dowolnego innego w którym się nie ma rachunku?
    Ale to chyba trzeba z klamką iść... ;-)

    > prowizja jest 9,50 (więc właściwie tyle samo),

    dużo tych "dowolnych" banków znasz, w których wynosi dokładnie tyle?

    >a zazwyczaj trzeba awizować dopiero powyżej 30 tys.

    Zazwyczaj to "powyżej 10kPLN" lub "powyżej 20 kPLN"

    -- Sławek

  • 9. Data: 2011-05-18 09:30:31
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana Sławek <s...@g...pl> napisała:

    >Użytkownik "gornik" napisał w wiadomości grup
    .com...

    >Dowolnego innego w którym się nie ma rachunku?
    >Ale to chyba trzeba z klamką iść... ;-)
    Prościej z delfinkiem

    >dużo tych "dowolnych" banków znasz, w których wynosi dokładnie tyle?
    Wszystkie w których można wypłacić gotówkę z karty. Tyle wynosi prowizja w
    mBanku za wypłatę z karty w oddziałach banków

    >Zazwyczaj to "powyżej 10kPLN" lub "powyżej 20 kPLN"
    OK. Fakt, tego dokładnie nie sprawdzałem w różnych bankach, a nie jest
    łatwo znaleźć tą informację. Wiem tylko że w PKO BP limit jest na pewno
    wyższy (chyba 30K), bo wypłacałem >20K bez awizowania.
    W KredytBanku limit jest 20K