  • 1. Data: 2011-05-16 10:06:39
    Temat: meritum 4% za paliwo
    Od: "085" <z...@g...pl>

    http://www.meritumbank.pl/indywidualni/rachunki/meri
    tumkonto_zarabiajace#r,main,selectedTab=2036

    chyba poczekam, az ktos da za paliwo 5% :)

    p, zul

  • 2. Data: 2011-05-16 15:44:27
    Temat: Re: meritum 4% za paliwo
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Mon, 16 May 2011 12:06:39 +0200, 085 napisał(a):

    > http://www.meritumbank.pl/indywidualni/rachunki/meri
    tumkonto_zarabiajace#r,main,selectedTab=2036

    1. Wypłata premii następuje co miesiąc, gdy w analizowanym miesiącu
    kalendarzowym spełnione są następujące warunki:
    (...)
    2) łączne Wpływy na Konto wyniosą co najmniej 1500 zł.
    2. Wysokość Premii wynosi 4% od kwoty Transakcji paliwowych zaksięgowanych
    na Koncie w analizowanym miesiącu
    kalendarzowym, z zastrzeSeniem postanowień ust. 3.
    3. Bank przyznaje i dokonuje Wypłaty premii, w wysokości nie większej niS
    30 zł (trzydzieści złotych) miesięcznie, niezaleSnie od liczby Kart
    wydanych do Konta.

    AK

  • 3. Data: 2011-05-16 21:15:11
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2011-05-16 12:06, 085 pisze:
    > chyba poczekam, az ktos da za paliwo 5% :)

    Chyba Orlen za kartę Vitay ;]

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 4. Data: 2011-05-16 23:51:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "085" 4dd0f737$0$2505$6...@n...neostrada.pl

    > http://www.meritumbank.pl/indywidualni/rachunki/meri
    tumkonto_zarabiajace#r,main,selectedTab=2036

    > chyba poczekam, az ktos da za paliwo 5% :)

    A ja chyba nie będę czekał -- zrezygnuję z debetówki i z Dobrego konta w Mille...

    0 zł za obsługę karty debetowej VISA Standard do konta (przy płatnościach min. 200
    zł miesięcznie)

    A jeśli nie będę tankował w danym miesiącu?

    -=-

    Przy okazji może coś tam poleję. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2011-05-17 10:21:02
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    085 napisał(a) :
    > http://www.meritumbank.pl/indywidualni/rachunki/meri
    tumkonto_zarabiajace#r,main,selectedTab=2036

    > chyba poczekam, az ktos da za paliwo 5% :)

    :-)

    I bez żadnych warunków.
    Na co mi "dobre" oferty, jeżeli muszę rygorystycznie pilnować
    spełniania określonych warunków, pod groźbą utraty oferty.
    Nieustanne zajmowanie swojej uwagi dziesiątkami mikropromocji, żeby
    uszczknąć jakieś pojedyncze złotówki, to ponad moje siły.
    A to przelać pieniądze na konto A, potem na B, potem na C. A to
    pilnować wydatków kartą A, kartą B, kartą C. W czasie wędrówki
    pomiędzy kontami kasa zamrożona na weekend, a potrzebna natychmiast.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 6. Data: 2011-05-17 11:45:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zbynek Ltd." iqti6h$bee$...@n...onet.pl

> [...]
    > Nieustanne zajmowanie swojej uwagi dziesiątkami mikropromocji,
    > żeby uszczknąć jakieś pojedyncze złotówki, to ponad moje siły.

    To dobry trening. :) Ale jak długo można trenować... ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2011-05-17 12:16:51
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a) :
    > "Zbynek Ltd." iqti6h$bee$...@n...onet.pl

    > To dobry trening. :) Ale jak długo można trenować... ;)

    Nie do końca się z Tobą zgodzę. Jak zauważył już p. Suworow, nie
    zrobisz z siebie atlety podnosząc codziennie 1000 razy żelazko.
    Tylko 10 razy 100kg.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 8. Data: 2011-05-17 13:50:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zbynek Ltd." iqtovl$6nc$...@n...onet.pl

    > Nie do końca się z Tobą zgodzę. Jak zauważył już p. Suworow, nie
    > zrobisz z siebie atlety podnosząc codziennie 1000 razy żelazko.
    > Tylko 10 razy 100kg.

    A jak się te kilogramy mają do lania? Musisz pamiętać:

    -- kartę A spłacić do 15 dnia miesiąca
    -- kartę B spłacić do 20 dnia miesiąca
    -- kartę A spłacić do 30 dnia miesiąca

    -- kartą I zapłacić choć raz w miesiącu
    -- kartą J zapłacić co najmniej 200 złotych w miesiącu

    -- na konto X polać 1000 złotych miesięcznie
    -- na konto Y polać 1500 złotych miesięcznie
    -- na konto Z polać 1500 złotych miesięcznie

    -- tę kartę wypowiedzieć teraz
    -- tamtą później
    -- w tej zrezygnować z ubezpieczenia...

    Wcześniej czy później dojdzie do konfliktu. ;)

    IMO obciążenie musi być adekwatne do możliwości.
    Trzeba się rozkręcać, ćwiczyć coraz więcej, podnosząc coraz więcej...

    Ja mam już wpadki:

    -- Mille złapał mnie na UBezpieczenie
    (na czas nie zrezygnowałem)
    -- wcześniej Mille mnie nabrał, ale zwrócił
    -- spóźniłem się ze spłatą w mBanku

    ale ogólnie nie jest źle. :)

    -=-

    Jedno jest tu ciekawe. Po co mamy konta w banku? Po co nam karty płatnicze?
    To proste -- aby skomplikować sobie życie. ;) Czyż nie bank powinien pamiętać
    za nas, o naszych powinnościach? Czyż nie powinniśmy się ograniczać :) tylko
    do leżenia plackiem na plaży w upalne dni. a w saunie w dni deszczowe? :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'