  • 1. Data: 2011-05-16 11:06:18
    Temat: Alior leży...
    Od: maciekmouse <m...@g...com>

    Ciekawy moment...

  • 2. Data: 2011-05-16 11:46:14
    Temat: Re: Alior lezy...
    Od: "yoss" <y...@s...wp.pl>

    Uzytkownik "maciekmouse" <m...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:29a18c75-5032-4ffe-abec-4f629f22f69a@j31g2000yq
    e.googlegroups.com...
    > Ciekawy moment...

    No bo sie rzuciliscie na te akcje bgztu jak nie wiem... ;-)

  • 3. Data: 2011-05-16 13:23:44
    Od: "Wielebny" <v...@o...pl>

    Uzytkownik "yoss" <y...@s...wp.pl> napisal w wiadomosci

    > Uzytkownik "maciekmouse" <m...@g...com> napisal w wiadomosci
    e.googlegroups.com...

    > No bo sie rzuciliscie na te akcje bgztu jak nie wiem... ;-)

    Chyba se jaja robia....

    W.

  • 4. Data: 2011-05-17 16:18:12
    Temat: Re: Alior leży... Lokaty wyparowały!
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >Ciekawy moment...

    Loguję się a tu połowy kasy brakuje. Już się wq..... , a tu widzę zdanie na
    górze:

    "Wt. 17-05-2011: W związku z pracami optymalizującymi wydajność systemów
    tymczasowo ograniczyliśmy do 40 liczbę lokat wyświetlanych w zakładce
    "Oszczędności".

    Ach, ta optymalizacja. Jaka radość, że wkrótce się skończy ;)

  • 5. Data: 2011-05-20 18:25:42
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

> [...]

    >"Oszczędności".

    >Ach, ta optymalizacja. Jaka radość, że wkrótce się skończy ;)

    "Komunikat
    Uprzejmie informujemy, że od dnia 20.05.2011 (piątek) godz. 22:00 do
    21.05.2011 (sobota) godz. 10:00 System Bankowości Internetowej będzie
    niedostępny ze względu na planowane prace serwisowe. Przepraszamy za
    niedogodności z tym związane."

    No, po zapieprzaniu przez 12 godzin to już pewnie wszystko stanie (nawet to
    co leży) i wszystkie swoje optymalne lokaty ujrzymy.