  • 1. Data: 2011-05-16 07:31:56
    Temat: openonline znów od 2 godzin nie odświeża stanu konta
    Od: "PiotrF" <u...@w...pl>

    Ten openonline to badziewie do kwadratu
    od dwóch godzin nei mogę przelewy puścić bo mam nieaktualne saldo konta, nie
    odświeża stanu ani kont ani kart
    logowalem sie juz od 8 rano z 10 razy i nic
    na openpartyline twierdzą oczywiscie że wszystko działa

    ten łopen to banda niekompetentnych bankierow
    jak tylko mi się skończy cyrograf roczny to zamykam to bankowe łajno
    dłużej już nie dam tego wytrzymać

    Piotr

  • 2. Data: 2011-05-16 07:50:00
    Od: " " <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    POTWIERDZAM JAKIEś CUDA = JAJA DZIEJą SIę W OPENIE

    I RóWNIEż PRZELEWóW NIE MOGE PUśCIć