  • 1. Data: 2006-12-13 19:26:28
    Temat: mBank - wirtualny operator komorkowy
    Od: "Marcin" <k...@k...de>

    Witam

    mBank wystartowal jako wirtualny operator komorkowy na bazie
    infrastruktury Polkomtela (Plus). Ceny raczej nikogo nie zachwyca,
    bo rozmowy/smy drozsze niz np. w TakTaku Ery.
    www.mobile.pl

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 2. Data: 2006-12-13 20:56:49
    Temat: Re: mBank - wirtualny operator komorkowy
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    my newsreader told me that Marcin wrote:
    > mBank wystartowal jako wirtualny operator komorkowy na bazie
    > infrastruktury Polkomtela (Plus). Ceny raczej nikogo nie zachwyca,
    > bo rozmowy/smy drozsze niz np. w TakTaku Ery.
    > www.mobile.pl

    W tej tabelce nie zamieścili informacji, że w Simplusie jest co prawda 78gr,
    ale tylko do nieznajomych. Za sms 20gr też tylko do nieznajomych.

  • 3. Data: 2006-12-13 21:26:19
    Od: Jarek Dukat <n...@f...news>

    Jacek Popławski wrote:

    > W tej tabelce nie zamieścili informacji, że w Simplusie jest co prawda 78gr,
    > ale tylko do nieznajomych. Za sms 20gr też tylko do nieznajomych.

    Ani tego ze w taktaku po jakims tam czasie masz obnizke cen do
    wszystkich, i sa pakiety rozmow w sieci, ktore wychodza po ok. 20 gr/min.
    Ogolnie oferta do bani. Jedyne co ciekawe jest to te darmowe minuty za
    platnosci karta.
    Ale calkiem mnie zniechecilo to ze doladowanie za 50 zl przedluza konto
    tylko o 2 miesiace. W taktaku o 3.

    Jarek

  • 4. Data: 2006-12-13 21:33:31
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    my newsreader told me that Jarek Dukat wrote:
    > Jedyne co ciekawe jest to te darmowe minuty za
    > platnosci karta.

    Ale to są grosze.

  • 5. Data: 2006-12-14 00:04:31
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Wed, 13 Dec 2006 20:26:28 +0100, "Marcin" <k...@k...de>
    wrote:

> [...]
    >infrastruktury Polkomtela (Plus). Ceny raczej nikogo nie zachwyca,
    >bo rozmowy/smy drozsze niz np. w TakTaku Ery.

    ja chętnie skorzystam, jak będzie możliwość przeniesienia numeru.
    jeszcze tego nie umieją.

    PG

  • 6. Data: 2006-12-14 11:57:06
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Thu, 14 Dec 2006 00:04:31 GMT, w <4...@n...onet.pl>,
    g...@p...onet.pl (Piotr Gralak) napisał(-a):

    > ja chętnie skorzystam, jak będzie możliwość przeniesienia numeru.
    > jeszcze tego nie umieją.

    To chyba masz Orange, bo tylko od tej oferty mBank jest lepszy :)).

  • 7. Data: 2006-12-14 13:10:54
    Od: g...@p...onet.pl

    > Thu, 14 Dec 2006 00:04:31 GMT, w <4...@n...onet.pl>,
    > g...@p...onet.pl (Piotr Gralak) napisał(-a):
    >
    > To chyba masz Orange, bo tylko od tej oferty mBank jest lepszy :)).

    :)
    nie, mam abo w plusie. chętnie bym zmienił na simplusa, ale durny plus nie
    pozwala (z zachowaniem numeru ofkors). myślałem więc o zmianie na tak-taka, no
    ale może jeszcze poczekam aż mbank się nauczy przenosić numer (uwzględniając
    dodatkowe minuty za płacenie kartą mbanku to już chyba nie jest taki najgorszy?)

    PG

  • 8. Data: 2006-12-14 14:14:47
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    begin --> 14 Dec 2006 14:10:54 +0100, w
    <6...@n...onet.pl>, g...@p...onet.pl napisał(-a):

    > ale może jeszcze poczekam aż mbank się nauczy przenosić numer (uwzględniając
    > dodatkowe minuty za płacenie kartą mbanku to już chyba nie jest taki najgorszy?)

    Do wszystkich sieci?

  • 9. Data: 2006-12-14 14:52:15
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Thu, 14 Dec 2006 15:14:47 +0100, "r...@a...net.pl"
    <r...@a...net.pl> wrote:

    >begin --> 14 Dec 2006 14:10:54 +0100, w

    >Do wszystkich sieci?

    tak, po prostu raz na miesiac doladowuja ci konto wartoscia 3 min za
    kazde wydane 100 zl. oczywiscie musisz tez co miesiac przedluzac
    placac 20 zl, (uzwgledniajac rabat za mtransfer minuta wychodzi wtedy
    60 gr.)

    uwaga - te doladowania za minuty to jest promocja, ktorej konca w
    regulaminie nie okreslono (moga zlikwidowac w kazdej chwili z
    10-dniowym wyprzedzeniem). w sumie niewielka to roznica - gdyby to
    bylo w stalej ofercie i tak mogliby ja zmienic :)

    PG