  • 1. Data: 2006-12-13 18:36:24
    Temat: Jakie konto internetowe do obslugi allegro
    Od: "pSzu" <P...@g...com>

    Witam,

    Jakie polecacie konto internetowe? Chce zalozyc takie na boku tylko do
    obslugi wydatkow/ewentualnych przychodow z allegro, nie ma byc
    debetowe. Zakladam ze obrot miesieczny nie przekroczy kilkuset zlotych.
    Interesuje mnie:

    a) szybkosc przelewow na i z konta
    b) przydal by sie sms z kodem do kazdej operacji
    c) prowadzenie 0zl jezeli to mozliwe

    Do tej pory nie mialem przyjemnosci korzystac z 'wirtualnych' bankow
    ale zeby sie do nich przekonac - trzeba sprobowac.

  • 2. Data: 2006-12-13 18:43:42
    Temat: Re: Jakie konto internetowe do obslugi allegro
    Od: "m@rkop" <m...@g...com>

    pSzu napisał(a):

    > Jakie polecacie konto internetowe?

    Polecam mBank. Bardzo wielu allegrowiczów posiada w nim konto, więc
    przelewy będzisz miał za 0 zł.
    Pozostałe wymagania również spełnia.
    Pzdr

  • 3. Data: 2006-12-13 18:58:47
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    pSzu napisał(a):

> [...]
    >
    > Do tej pory nie mialem przyjemnosci korzystac z 'wirtualnych' bankow
    > ale zeby sie do nich przekonac - trzeba sprobowac.

    Mbank, Inteligo, WBK, ING

    i możesz działać. Skupianie się tylko na jednym banku nie ma sensu. Ludzie
    mają konta w różnych bankach

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 4. Data: 2006-12-13 18:59:28
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    pSzu napisał(a):
    > Do tej pory nie mialem przyjemnosci korzystac z 'wirtualnych' bankow
    > ale zeby sie do nich przekonac - trzeba sprobowac.

    mBank + Inteligo. W Inteligo rezygnujesz z karty i masz oba konta za
    0zl/miesiacc.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 5. Data: 2006-12-13 19:38:22
    Od: " " <e...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > mBank + Inteligo. W Inteligo rezygnujesz z karty i masz oba konta za
    > 0zl/miesiacc.

    Do konta głównego nie jest wymagane posiadanie karty?

  • 6. Data: 2006-12-13 19:53:14
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <e...@g...SKASUJ-TO.pl> napisal(a):

    > Do konta głównego nie jest wymagane posiadanie karty?

    Nie jest
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 7. Data: 2006-12-14 07:10:01
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    pSzu wrote:

    > Witam,
    >
    > Jakie polecacie konto internetowe? Chce zalozyc takie na boku tylko do
    > obslugi wydatkow/ewentualnych przychodow z allegro, nie ma byc
    (...)

    Na Allegro "wszyscy" mają mBank i czasami też Inteligo. Jeżeli jakiś
    sprzedawca każe sobie wpłacać należność do innych banków, to go nie
    lubię.

    PWZ

  • 8. Data: 2006-12-14 08:44:28
    Od: "pSzu" <P...@g...com>

    Samotnik wrote:

    > Nie jest
    > --

    Wielkie dzieki za podpowiedzi. Pojde ta sciezka tzn. mBank + Intelligo
    bez karty.

    pozdr
    pSzu

  • 9. Data: 2006-12-14 14:55:32
    Od: "Heliogabal" <h...@o...pl>

    Użytkownik "Piotr Zawadzki":
    > Na Allegro "wszyscy" mają mBank i czasami też Inteligo. Jeżeli jakiś
    > sprzedawca każe sobie wpłacać należność do innych banków, to go nie
    > lubię.

    A ja lubie tych co maja "Płatności Allegro".
    Płace karta i zbieram sobie punkty.

    Heliogabal

  • 10. Data: 2006-12-14 15:35:25
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <h...@o...pl> napisal(a):

    > A ja lubie tych co maja "Płatności Allegro".
    > Płace karta i zbieram sobie punkty.

    Ja też lubię, ale trzeba przyznac jedno - wtedy płacisz odpowiednio
    drożej lub dostajesz gorszy produkt. Nie ma zmiłuj, Allegro jest bardzo
    konkurencyjnym rynkiem. Łatwość porównywania cen w jednym miejscu zbija
    marże do poziomu minimalnego. Ktoś musi zapłacić te 3% opłaty, na ogół
    jest to kupujący :)