    From: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank - wirtualny operator komorkowy
    Date: Thu, 14 Dec 2006 14:52:15 GMT

    On Thu, 14 Dec 2006 15:14:47 +0100, "r...@a...net.pl"
    <r...@a...net.pl> wrote:

    >begin --> 14 Dec 2006 14:10:54 +0100, w

    >Do wszystkich sieci?

    tak, po prostu raz na miesiac doladowuja ci konto wartoscia 3 min za
    kazde wydane 100 zl. oczywiscie musisz tez co miesiac przedluzac
    placac 20 zl, (uzwgledniajac rabat za mtransfer minuta wychodzi wtedy
    60 gr.)

    uwaga - te doladowania za minuty to jest promocja, ktorej konca w
    regulaminie nie okreslono (moga zlikwidowac w kazdej chwili z
    10-dniowym wyprzedzeniem). w sumie niewielka to roznica - gdyby to
    bylo w stalej ofercie i tak mogliby ja zmienic :)

    PG