  • 31. Data: 2002-12-21 13:56:03
    Temat: Re: mBank vs Inteligo
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sat, 21 Dec 2002 14:00:56 +0100, w <au1ood$pu0$1@news.onet.pl>,
    "Marcin_" <t...@w...pl> napisał(-a):

    > Jesli chodzi o przelewy zdefiniowane to trenowalem to 2 dni temu i o 15:02
    > juz pisalo ze sie wykona dnia nastepnego :-(

    Trzeba by sprawdzić w FAQ, jak tak zapamiętałem g. 15:30, może jest
    inna.

  • 32. Data: 2002-12-21 14:57:15
    Od: "Marcin_" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > Trzeba by sprawdzić w FAQ, jak tak zapamiętałem g. 15:30, może jest
    > inna.

    http://www.inteligo.pl/pomoc/faq-przelewy.html

    8

    Kiedy odbywają się sesje Eliksir?
    Sesje Eliksir dla kont Inteligo są przeprowadzane w następujących
    godzinach:

    Przelewy "wychodzące" Przelewy "przychodzące"
    1 sesja - do 8:00 1 sesja - od 11:30
    2 sesja - do 12:00 2 sesja - od 15:30
    3 sesja - do 15:00 3 sesja - od 17:30

  • 33. Data: 2002-12-21 16:24:44
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    >Ale w Inteligo możesz zlecić przelew do 15:30, by doszedł tego samego
    >dnia na drugie konto.

    mBank:
    05:55 - I sesja KIR
    09:55 - II sesja KIR
    13:25 - III sesja KIR
    16:55 - IV sesja KIR (wyłącznie przelewy do ZUS)

    a) więc nie 11:25, a 13:25
    b) Do ZUSu nawet później, co może być przydatne, jak się zapomni o
    przelewie...

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: mag. Przemysław Adam Śmiejek)

  • 34. Data: 2002-12-21 16:26:40
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik Radosław Popławski napisał:

    >Rozbrajające...

    A jednak do 15:00. Mamy więc 1,5 godziny później, to racja.
    Ale nie ufam temu, bo pytanie czy tak przesłany przelew zostanie
    odebrany przez obcy bank jeszcze tego samego dnia?

  • 35. Data: 2002-12-21 16:35:12
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sat, 21 Dec 2002 17:26:40 +0100, w <au24pr$ejl$2@serwus.bnet.pl>,
> [...]

    > Ale nie ufam temu, bo pytanie czy tak przesłany przelew zostanie
    > odebrany przez obcy bank jeszcze tego samego dnia?

    To już chyba nie problem Inteligo??

  • 36. Data: 2002-12-21 16:37:52
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 18 Dec 2002 20:44:11 +0100, w <atqj86$3go$1@serwus.bnet.pl>,
    Tristan Alder <s...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > SMSów, za to lubię darmową kartę, darmowe przelewy, onlinowe przelewy
    > wewnątrz mBanku i bardzo podoba mi się interfejs mBanku. Jest wygodny i
    > estetyczny. A

    Taa, zwłaszcza wygodne jest nadawanie nazw przelewom, czy jakże
    czytelny i kompletny wyciąg...

    Moze dla Ciebie jest wygodny i estetyczny, co nie zmienia faktu ze
    w porownaniu z Inteligo jest dosyc prymitywny.

  • 37. Data: 2002-12-22 08:55:19
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik Radosław Popławski napisał:

    >To już chyba nie problem Inteligo??

    Owszem... Ale o ile tak jest (na razie nie mam kasy, żeby sprawdzić)
    zaburza jakby ideę tego ,,plusa'' na rzecz Inteligo.
    Coś jak twierdzenie, że samochód X jest boski, bo rozwija prędkość
    300km/h. Co? Nie ma takich dróg w Polsce? Ależ to już nie problem
    samochodu X...

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny mag. Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: mag. Przemysław Adam Śmiejek)

  • 38. Data: 2002-12-22 08:58:36
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik Radosław Popławski napisał:

    >Taa, zwłaszcza wygodne jest nadawanie nazw przelewom,

    A w Inteligo w ogóle nazwy można nadawać? Nie korzystam z niego zbyt
    aktywnie, więc może się da...

    >czy jakże
    >czytelny i kompletny wyciąg...

    A co mu brakuje? Dla mnie jest czytelny. Ma wszystko co potrzeba. Jak
    chcesz zobaczyć nieczytelny, to zaglądnij do LGNet, gdzie masz
    DATA KWOTA ,,Przelew wychodzący''
    DATA KWOTA ,,Przelew wychodzący''
    DATA KWOTA ,,Przelew przychodzący''
    DATA KWOTA ,,Przelew wychodzący''
    DATA KWOTA ,,Przelew przychodzący''

    I nie da się nic znaleźć.

    >Moze dla Ciebie jest wygodny i estetyczny, co nie zmienia faktu ze
    >w porownaniu z Inteligo jest dosyc prymitywny.

    Ta... A świstak siedzi... Prymitywna to jest w Inteligo konieczność
    skrupulatnego gromadzenia wyciągów, bo po trzech miesiącach można
    zapomnieć o wglądzie w historię...

  • 39. Data: 2002-12-22 12:34:18
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sun, 22 Dec 2002 09:55:19 +0100, w <au3uni$qi2$5@serwus.bnet.pl>,

    > Owszem... Ale o ile tak jest (na razie nie mam kasy, żeby sprawdzić)
    > zaburza jakby ideę tego ,,plusa'' na rzecz Inteligo.

    Co ty bredzisz?? Inteligo wysyła do KIR przelewy 1, 2 i 3 sesją, jak
    bank docelowy nie odbiera 3 sesji, to już problem tamtego banku.

    > Coś jak twierdzenie, że samochód X jest boski, bo rozwija prędkość
    > 300km/h. Co? Nie ma takich dróg w Polsce? Ależ to już nie problem
    > samochodu X...

    Taka droga znajduje się 1km od mojego domu :D.

  • 40. Data: 2002-12-29 11:08:45
    Od: "khaki_7" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin_" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > godzinach:
    >
    > Przelewy "wychodzące" Przelewy "przychodzące"

    Moze ktos z szanownych Grupowiczow orientuje sie jak to wyglada w
    LukasBanku?
    Z gory dziekuje!!!
    Pozdrawiam!
    --