  • 41. Data: 2003-05-29 16:29:57
    Temat: Re: Mbank - nieswieza ryba
    Od: 7/12 <v...@n...hoga.pl>

    Szymon Marjanski wrote:

    > No to nie wiem... Jakis fuzzy logic tam maja... A moze zle Ci z oczu
    > patrzy ;-)
    >
    > Szymon
    Fuzzy logic to chyba bylby komplement po dezinformacjach i stracie
    czasu. Ale fakt, na koncu tej bezsensownej wizyty w placowce bardzo mi
    juz zle z oczu patrzylo :))

    7/12

  • 42. Data: 2003-05-30 13:15:12
    Temat: [mBank] udusze ta zlota rybke, grrr...
    Od: "Pit" <p...@...pl>

    Powiedzcie, jak wypelnic prawidlowo formularz o KK w mBanku?
    Pierwsza rzecza, która mnie spotkala, to brak mojej uczelni w spisie, ale to
    juz wyjasnilem w mLinii. Staram sie o karte dla studenta, gdyz zmienilem
    prace i w nowej jestem za krótko. Mila pani powiedziala, abym sobie wypelnil
    dalej samodzielnie wniosek na www, co zreszta usilnie staralem sie zrobic.
    Poleglem jednak na tym, iz nie mam zdolnosci kredytowej?! Czy to przez to,
    ze nie studiuje dziennie? O co chodzi?
    Chcialem sobie przeniesc KK z innego banku, ale za obecny limit 8 tys. mBank
    mógl mi zaoferowac tylko 5 tys., wiec to nie jest takie zwyczajne
    przeniesienie, myslalem, ze dostane taki sam lub wyzszy limit.

    --
    Pozdrawiam!
    Piotrek <> p...@...pl

  • 43. Data: 2003-05-30 20:43:12
    Temat: Re: [mBank] udusze ta zlota rybke, grrr...
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bb7lhr$92r$...@a...news.tpi.pl,
    Pit <p...@...pl>:

    > usilnie staralem sie zrobic. Poleglem jednak na tym, iz nie mam
    > zdolnosci kredytowej?! Czy to przez to, ze nie studiuje dziennie? O
    > co chodzi?

    Moze wpisujesz za duze "stale wydatki"?

    --
    Robert

  • 44. Data: 2003-05-30 21:37:34
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    Użytkownik "Pit" <p...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mógl mi zaoferowac tylko 5 tys., wiec to nie jest takie zwyczajne
    > przeniesienie, myslalem, ze dostane taki sam lub wyzszy limit.

    dobrze ci radze zostan ze swoja kredytowka tam gdzie jestes
    NIEkompetencja w mbanku w przypadku kart kredytowych osignela zenit - nie
    potrafia nic zagwarantowac, i kompletnie nie maja pojecia o czym sie z nimi
    rozmawia, obawiam sie, ze przeniesienie kredytowki moze w przyszlosci
    doprowadzic do szoku - tego co sie oczekuje z tym co sie zastanie

  • 45. Data: 2003-06-01 16:53:12
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "7/12" <v...@n...hoga.pl> napisał w wiadomości
    > Moje doswiadczenie tego nie potwierdza.

    A moje owszem. Co prawda byłem dość sceptycznie nastawiony do opowieści
    Mlinki, ale okazało się, że prawdę mówiła. Może trafiłeś na niedouczony
    oddział?

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 46. Data: 2003-06-02 13:15:23
    Temat: Re: Mbank -zywe ryby w WBK
    Od: "malwiak" <m...@p...onet.pl>

    adresu... A jak zmienisz oddzial, w ktorym bedziesz chcial odebrac
    karte, to tez nie bedzie wesolo - ja swoja karte musialem ganiac po
    trzech oddialach. W ostatnim pani po 20 minutach szukania i dzwonienia
    powiedziala, ze nie ma... Zablefowalem, ze powiedziano mi, ze jest
    napewno... Za 15 minut sie znalazla :-)
    Milych stosunkow z BZWBK zycze...

    Szymon

    Dostalem dzis od WBK (7 dni od zlozenia wniosku) karte kurierem do raczki,
    juz aktywna.

    Czasami w tym banku rece opadaja, ale z tym sie uwineli.

    Pozdr

    Malwiak