  • 11. Data: 2005-09-21 09:24:31
    Temat: Re: mBank - to juz jaja
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > To norma? Bo ja nie wiem czy to jakiś pseduphishing nie jest.
    > PS. A mojego wniosku od 3 tygodni nie mogą znaleźć.

    Mbank ma jakis wynajetych ludzikow, ktorych nawet na normalne konto nie
    stac. Ten, z ktorym rozmawialem mial konto na @op.pl ;-)

  • 12. Data: 2005-09-21 14:10:39
    Od: seba <s...@w...wroc.pl>

    Mithos napisał(a):

    > No to sie pomyliles.

    Czyli nie pierwszy raz mBank mnie okłamał.
    Tyle minusów co zarobili przez ostatni miesiąc to przez 4 lata nie
    dostali.

  • 13. Data: 2005-09-21 15:09:55
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    seba wrote:

    > Czyli nie pierwszy raz mBank mnie okłamał.

    Teoretycznie jedzie. Osobiście znam takiego człowieka do którego przyjechał
    ;-)
    Ale sporo jest takich nieruchawych, a jeszcze się tłumaczą że samochód im
    się zepsuł.

    Bogdan B.

  • 14. Data: 2005-09-21 15:21:03
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Bogdan B. wrote:

    > Teoretycznie jedzie. Osobiście znam takiego człowieka do którego
    > przyjechał ;-)
    > Ale sporo jest takich nieruchawych, a jeszcze się tłumaczą że
    > samochód im się zepsuł.

    Na ich "ruchawość" oraz stan samochodu świetnie pomaga telefon na mlinię :-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 15. Data: 2005-09-21 19:37:48
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 20 Sep 2005 21:33:48 +0200,
    osoba podpisana: seba <s...@w...wroc.pl>
    napisała:
    [...]
    > Myślałem, że to pracownik mBank jedzie do klienta.
    Powiem tak: mBank zatrudnia bardzo różnych ludzi. (Czy może raczej
    'współpracuje z')
    Do mnie faktycznie przedstawiciel przyjechał i zrobił (prawie, bo o
    czymś zapomniał ?) co do niego należało, w sprawie KK.
    Ale już do kolegi z pracy nie inny mógł trafić przez chyba 2 tygodnie.
    Pomogło (częściowo) poskarżenie się na mLinię.

    KJ

    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y
    Zuzanka najwyraźniej pełni obowiązki Albina Siwaka w tej ekipie...
    (C) Slawek Kotynski w dyskusj nt. pl.whatewer.SETI@home...

  • 16. Data: 2005-09-21 21:04:49
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    W nawiązaniu do wypowiedzi Kamil Jońca wyjaśniam co następuje:

    > Ale już do kolegi z pracy nie inny mógł trafić przez chyba 2 tygodnie.
    > Pomogło (częściowo) poskarżenie się na mLinię.

    Do mnie już prawie 2 tygodnie z Rajfa dzwonią, żeby mi powiedzieć jak mogę
    sobie podgląd przez sieć zrobić. W ogóle ten bank jakiś taki dziwny - dałem
    się skusić na misia i mam za swoje ;-)

    --
    Olgierd
    gsm: +48502.D.E.F.U.N.K. ||| JID: olgierd(maupa)jabber.org ||| gg: 3657597