  • 11. Data: 2003-07-04 14:06:28
    Temat: Re: mBank taniej w Galerii Centrum
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    be3h6j$cqg$...@n...mch.sbs.de,
    Marcin Ozdzinski <m...@W...simplusnet.pl>:

    > No cóż Galerie są także w Krakowie, Poznaniu , Łodzi, Szczecinie i
    > jeszcze co najmniej kilku miastach :)

    Gdzie w Poznaniu?

    --
    Robert

  • 12. Data: 2003-07-04 22:06:54
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > I właśnie o to mi (nam) chodzi. DC rulez :-)

    W Radomiu nie ma.... ;)

  • 13. Data: 2003-07-05 22:33:02
    Od: "david" <d...@p...fm>

    Użytkownik "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> napisał w wiadomości
    > Klienci mBanku płacą jeszcze taniej! 01.07.2003
    >
    > Od 3 do 15 lipca br. zakupy dokonane w Galerii Centrum kartami mBanku
    będą
    > premiowane dodatkowym 10% rabatem.
    > Uwaga: Tym razem w ramach mRabatek rabaty sumują się.
    > Życzymy udanych zakupów.
    >
    > nieźle :)
    > czas wybrać się na zakupy
    >

    > --

    No i nie można zapominać że "Rabat obowiązuje od cen wyprzedażowych (- 50%)
    z wyłączeniem marek Triumph, Olsen, Tom Tailor oraz obuwia ze stoiska
    Kameleon."
    A więc nie jest tak różowo jak się zapowiadało...

    david

  • 14. Data: 2003-07-23 17:36:25
    Od: "Pawel Sikora" <p...@p...WYCIEP-TO.pl>

> [...]
    będą
    > premiowane dodatkowym 10% rabatem.
    > Uwaga: Tym razem w ramach mRabatek rabaty sumują się.

    Co prawda po czasie ale dopowiem ze rabat 10% byl dawany
    TYLKO na towary juz przecenione 50%. A byly to jakies drobne
    smieci w koszach przy wejsciu.... Na normalne rzeczy np. perfumy
    rabatu nie bylo.

  • 15. Data: 2003-07-23 20:57:21
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 3 Jul 2003 08:54:22 +0200, w <be0ju7$5om$1@atlantis.news.tpi.pl>, "plusz"

    > Od 3 do 15 lipca br. zakupy dokonane w Galerii Centrum kartami mBanku będą
    > premiowane dodatkowym 10% rabatem.

    No prosze, a ja bym dał głowe, że Galeria nazywa się Dominikańska...

  • 16. Data: 2003-07-24 06:53:33
    Od: "Karolcia" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał

    >No prosze, a ja bym dał głowe, że Galeria nazywa się Dominikańska...

    Dominikańska i Centrum to dwie różne sprawy, Centrum to PDT

    a zniżki były na różne rzeczy, nawet dość drogie, sama skorzystałam
    na perfumy chyba od początku nie było, chyba mBank opublikował jakąś listę
    stoisk, w których nie kma zniżek

    pozdr
    Karolina