  • 21. Data: 2004-03-04 21:58:50
    Temat: Re: [mBank] rynek decyduje ...
    Od: "WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "LUZYTA" <l...@n...cieplekapcie.net> napisał:
    > Spotkałam dziś światowego człowieka :-)
    > [pozdrowienia niniejszym dla pana Przema]

    Hehe, to już wiem dlaczego VW nie chciał dementować tego przecieku ;) A a ta
    opłata będzie w jakim pakiecie? W standardowym? Czy pluskonto też ?

    > Mam tez info o mSzopie i przewoźnikach, ale to pewnie nikogo nie
    > zainteresuje ;-))))

    Eee to już wszyscy wiemy ;) Znamy też terminy pojawienia się nowości w mB ;)

    --
    W.

  • 22. Data: 2004-03-04 22:00:51
    Od: "krzysiekL" <k...@w...wp.pl>

    Dnia Thu, 04 Mar 2004 21:51:02 +0100, LUZYTA napisal/a:

    > Spotkałam dziś światowego człowieka :-) [pozdrowienia niniejszym dla
    > pana Przema] Mam tez info o mSzopie i przewoźnikach,
    MSzop - juz wczesniej słyszałem ale i tak skojarzyło mi się w pierwszej
    kolejnosci z takim zwierzątkiem....
    --
    KrzysiekL

  • 23. Data: 2004-03-04 22:05:15
    Od: LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net>

    WD wrote:
    > Hehe, to już wiem dlaczego VW nie chciał dementować tego przecieku ;) A a ta
    > opłata będzie w jakim pakiecie? W standardowym? Czy pluskonto też ?

    Tosz, Witku, piszę, że nic nie wiem :)
    Się pana Przema trzeba zapytać ;-))))

    > Eee to już wszyscy wiemy ;) Znamy też terminy pojawienia się nowości w mB ;)

    Wiecie, że będzie, czy wiecie, że nie będzie? ;-)))

    --
    luzyta

  • 24. Data: 2004-03-05 00:32:22
    Od: "hidie" <h...@o...pl>

    > I nadałeś tytuł postowi...
    >
    > Renata
    ale nie chcialem sugerować _jak_ rynek decyduje, bo IMHO proces jest w toku i
    na ostateczne wnioski jeszcze jest za wcześnie
    pozdr.
    hidie

  • 25. Data: 2004-03-05 00:32:22
    Od: "hidie" <h...@o...pl>

  • 26. Data: 2004-03-05 00:39:01
    Od: "hidie" <h...@o...pl>

    Przelew jest dla mnie podstawowa forma w banku
    > internetowym. Mam konto w Lukasie z ktorego reguluje platnosci za rachunki,
    > a mBank uzywalem jako skarbonke, z ktorej moglem przez przelew pobierac
    > sobie odpowiednia kwote do innego banku, na inne inwestycje itp.

    To przecież jasne, ze jak komuś oplacało się utrzymywac "marmur" mimo
    posiadania konta w mBanku to mu sie teraz nie opłaca robić przelewów z mBanku
    (bo w marmurze ma je "w cenie", którą i tak płaci) => nie opłaca mu się
    (najczęściej) trzymać w mBanku depozytów

    no i wydaje mi się (wiem?) że takich kosztotwórczych gości chciał mBank
    strząsnać wprowadzając zmiany w TOiP, wiadomo, zenajlepiej zarabia się na
    Kliencie, jak się jest jedynym bankiem. Kwestia - cyz mBank ma wystarczającą
    liczbę klientów, dla których jest jedynym lub pierwszym bankiem?
    pozdr.
    hidie

  • 27. Data: 2004-03-05 00:39:01
    Od: "hidie" <h...@o...pl>

  • 28. Data: 2004-03-05 14:28:47
    Od: MiKo <m...@n...pl>

    Kamil Jońca wrote:

    > jak zwykle nie da się czytać pod FireFoxem :-(

    Da sie, tylko trzeba zaznaczyc cala strone (np. myszka) albo wylaczyc
    obsluge styli CSS. Ale fakt ze cos obsluga styli jakby zle dzialala... :(

    Miko

  • 29. Data: 2004-03-05 14:28:47
    Od: MiKo <m...@n...pl>

  • 30. Data: 2004-03-05 15:05:57
    Od: Marek Madej <m...@w...INTERIA.i-to.PL>

    MiKo dnia 2004-03-05 15:28 napisał(a) co następuje:

    > Da sie, tylko trzeba zaznaczyc cala strone (np. myszka) albo wylaczyc
    > obsluge styli CSS. Ale fakt ze cos obsluga styli jakby zle dzialala... :(

    Mozi jest cholernie wrażliwa na błędy w składni. Dziwne - za pierwszym
    razem jak otworzyłem stronę to rzeczywiście tekst był biały na białym
    tle. I tak było cały czas. Ale po odświeżeniu z Ctrlem (czyli pobieranie
    bez korzystania z cache'u przeglądarki) strona wyświetliła się z
    czarnym, normalnym tekstem. Może ktoś z mBanku coś poprawił? :D
    Wyczyśccie sobie cache przeglądarki :)

    Marek