  • 1. Data: 2004-03-04 07:53:04
    Temat: przelew...
    Od: "Wałgus" <w...@w...poczta.onet.pl>

    Witam!
    Mam kilka pytań:
    1. Koleś twierdzi, że wysyłał na konto pieniądze ale podał tylko numer i
    kwotę. Czy to możliwe że system mu zaakceptował taki przelew? ( w archiwum
    jest post w którym jest napisane że wystarczy wpisać spację) Zależy pewnie
    też od systemu używanego przez bank?
    2. Jaka jest minimalna kwota przelewu do której bank nie wysyła wiadomości o
    transakcji do "organu kontrolującego"? W tv ktoś ostatnio mówił że 30 000
    EURO, a mnie się kiedyś obiło o uszy że 40 000 pln. Jak to jest aktualnie?
    W.

  • 2. Data: 2004-03-04 13:48:13
    Temat: Re: przelew...
    Od: "Grzegorz Sosnowski" <g...@p...pl>

    Użytkownik "Wałgus" <w...@w...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jest post w którym jest napisane że wystarczy wpisać spację) Zależy pewnie

    Jest to możliwe, że podanie samego numeru wystarczy do wysłania przelewu. Ja
    sam nieraz tak robiłem i wszystko było OK.

> [...]
    > EURO, a mnie się kiedyś obiło o uszy że 40 000 pln. Jak to jest aktualnie?

    Mi się wydaje, że jest to równowartość 10,000 EUR, ale głowy za to nie dam.

  • 3. Data: 2004-03-04 13:48:44
    Od: "Grzegorz Sosnowski" <g...@p...pl>

  • 4. Data: 2004-03-04 15:29:00
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

> [...]
    > EURO, a mnie się kiedyś obiło o uszy że 40 000 pln. Jak to jest aktualnie?

    jest to rownowartosc 10 tys. EUR przeliczona po aktualnym kursie NBP.