  • 1. Data: 2004-03-03 22:49:22
    Temat: Spłacić KK za pomoca KK?
    Od: sebol <l...@s...pl>

    Podobno sie da splacic KK za pomoca innej karty kredytowej (nie kazdej).
    Czy to prawda? Mam KK z PKO vc, BPH mc , Lucas vc czy ktoras z nich jest
    ok do tych celow? I jak w ogole sie to reguluje? telefonicznie ?

    --
    l...@s...pl

  • 2. Data: 2004-03-04 08:05:26
    Temat: Re: Spłacić KK za pomoca KK?
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-03-03 23:49, Użytkownik sebol napisał:
    > ok do tych celow? I jak w ogole sie to reguluje? telefonicznie ?

    Po prostu robisz przelew z jednej karty na drugą. W przypadku BPH
    najtaniej Ci wyjdzie jeśli przelew zrobisz w terminalu samoobsługowym.

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 3. Data: 2004-03-04 09:33:24
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Po prostu robisz przelew z jednej karty na drugą. W przypadku BPH
    > najtaniej Ci wyjdzie jeśli przelew zrobisz w terminalu samoobsługowym.

    Najtaniej będzie przez Sezama - 0,5% kwoty przelewu. W terminalu
    samoobsługowym to 0,5% min.1 PLN ;-) I trzeba uważać, bo te przelewy w BPH
    są w promocji do końca marca. Później będą traktowane jak transakcje
    gotówkowe.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 4. Data: 2004-03-04 20:50:56
    Od: xwr1010 <x...@i...pl>

    Cze

    >Podobno sie da splacic KK za pomoca innej karty kredytowej (nie kazdej).
    >Czy to prawda? Mam KK z PKO vc, BPH mc , Lucas vc czy ktoras z nich jest
    >ok do tych celow? I jak w ogole sie to reguluje? telefonicznie ?

    jest to troche ot, ale mozesz ja splacic przez wyrobienie sobie karty
    w RBPL na podstawie 3 ostatnich wyciagow, zmienisz oprocentowanie
    prawdopodobnie na nizsze, RBPL potraktuje to jako transakcje
    bezgotowkowa, zyskasz odsetki na 44 dni, niestety bedzie cie to
    kosztowalo 25zl za oplate roczna, ale zawsze`dodatkowy plastik w
    portfelu ;)
    pozdro
    xwr1010

  • 6. Data: 2004-03-04 20:59:15
    Od: LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net>

    sebol wrote:

    > Podobno sie da splacic KK za pomoca innej karty kredytowej (nie kazdej).
    > Czy to prawda? Mam KK z PKO vc, BPH mc , Lucas vc czy ktoras z nich jest
    > ok do tych celow? I jak w ogole sie to reguluje? telefonicznie ?

    A ja polecam wpisanie "Balance transfer" w wyszukiwarkę na
    www.kartyonline.net

    --
    luzyta

  • 5. Data: 2004-03-04 20:59:15
    Od: LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net>

  • 7. Data: 2004-03-05 13:55:14
    Od: MiKo <m...@n...pl>

    sebol wrote:
    > Podobno sie da splacic KK za pomoca innej karty kredytowej (nie kazdej).
    > Czy to prawda? Mam KK z PKO vc, BPH mc , Lucas vc czy ktoras z nich jest
    > ok do tych celow? I jak w ogole sie to reguluje? telefonicznie ?

    Troche OT: wiesz ze w ten sposob amerykanskie spoleczenstwo sie
    zadluzylo? Po co chcesz zakladac sobie petle na szyje?

    Miko