  • 11. Data: 2008-02-05 10:50:12
    Temat: Re: mBank rezygnuje z opłat za przelewy!
    Od: Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org>

    Pogo pisze:

    > W radyju wlasnie mowili ze od poniedzialku przelewy za free w mBanku.

    I dobrze mówili ;>

    --
    k.

  • 12. Data: 2008-02-05 11:45:21
    Od: Krystek <s...@k...eu.org>

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski pisze:

    > Gazeta raczej poważna no i fakt faktem, że wojna o klientów rozgorzała
    > ostatnio na dobre. Rezygnując z opłat ekonto wyskoczyło by zdecydowanie
    > do przodu i już tylko brakowałoby mu marmurków. Jak dla mnie bomba i
    > jednocześnie poważny agument za tym aby zamknąć CitiOne Direct, bo
    > zostaje ostro w tyle za peletonem ;)

    Się jeszcze zastanawiam nad Pakietem Internetowym w BGŻ - też ma
    bezpłatne przelewy. W BGŻ niepokoi mnie tylko z wyciągu TOiP zapis o
    dodatkowej opłacie za wpłatę gótówki w banku na konto na druku
    niestandardowym. Czy to ma oznaczać, że w BGŻ nie można wpłacić forsy na
    swoje konto tak jak np. w ING czy BZWBK, podając dokument tożsamości i
    gotówkę do ręki kasjera? Czy w PKO BP też trzeba wypełniać druczki by
    wpłacić na swój rachunek?

    K.

  • 13. Data: 2008-02-05 11:58:09
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    Krystek pisze:

> [...]
    > swoje konto tak jak np. w ING czy BZWBK, podając dokument tożsamości i
    > gotówkę do ręki kasjera? Czy w PKO BP też trzeba wypełniać druczki by

    mozna, kilka dni temu wplacilem, a mam plan internetowy. nie korzystalem
    z zadnych drukow, lecz "ustnie" wplacalem. w pkobp tez nie trzeba
    wypelniac zadnych drukow. w ogole to sie dziwie, ze gdzies trzeba!

    w bzg przelewy krajowe do innych bankow bezplatne - potwierdzam :)

  • 14. Data: 2008-02-05 12:15:40
    Od: Krystek <s...@k...eu.org>

    Sarpedon pisze:
    > w bzg przelewy krajowe do innych bankow bezplatne - potwierdzam :)

    A masz do konta w BGŻ token czy kartę kodów?

    K.

  • 15. Data: 2008-02-05 12:56:24
    Od: "T.F." <t...@u...gazeta.pl>

    "wlodziu" ...

    > przecież tak było na początku istnienia mbanku !

    "Historia toczy sie kolem.
    Pod kolem to pojalem"
    - J.Sz.

    --
    T.F.

  • 16. Data: 2008-02-05 13:05:23
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    Krystek pisze:

    > A masz do konta w BGŻ token czy kartę kodów?

    karte kodow

  • 17. Data: 2008-02-05 13:35:13
    Od: Krystek <s...@k...eu.org>

    Sarpedon pisze:

    > karte kodow

    No to ostatnie pytanie: minimalnych przelewów na konto (jak w
    Spektrumie) nie trzeba deklarować? Bo to w sumie byłoby moje któreś już
    z kolei konto - więc jeśli nie trzeba to sobie założę kolejne awaryjne :)

    K.

  • 18. Data: 2008-02-05 15:54:13
    Od: "J" <j...@W...gazeta.pl>

    Ale nad czym się tu zastanawiać? Przecież jest oficjalny komunikat na stronie
    banku:
    http://media.mbank.pl/notatka_93027.html?rss=true

  • 19. Data: 2008-02-05 16:05:30
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    J pisze:
    > Ale nad czym się tu zastanawiać? Przecież jest oficjalny komunikat na stronie
    > banku:
    > http://media.mbank.pl/notatka_93027.html?rss=true

    Dziwne. W notatce powyżej jest napisane, że bezpłatne przelewy są od
    1 litego. Tymczasem 4 lutego pobrano mi opłatę za przelew. Dodatkowo w
    cenniku dostępnym na stronie (ważny od 1 lutego 2008) przelewy nadal są
    płatne...
    http://www.mbank.pl/przewodnik/tpio/

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 20. Data: 2008-02-05 16:09:08
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Tue, 5 Feb 2008 15:54:13 +0000 (UTC), J wrote:

    > Ale nad czym się tu zastanawiać? Przecież jest oficjalny komunikat na stronie
    > banku:
    > http://media.mbank.pl/notatka_93027.html?rss=true

    Komunikat ukazał się *po* tekście na gazeta.pl.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki