  • 21. Data: 2008-02-05 16:24:08
    Temat: Re: mBank rezygnuje z opłat za przelewy!
    Od: Łukasz Białek <s...@r...pl>

    news:foa1g5$874$1@news.onet.pl...

    > Dziwne. W notatce powyżej jest napisane, że bezpłatne przelewy są od 1
    > litego. Tymczasem 4 lutego pobrano mi opłatę za przelew. Dodatkowo w
    > cenniku dostępnym na stronie (ważny od 1 lutego 2008) przelewy nadal są
    > płatne...

    W tej notatce jest coś jeszcze:
    "brak opłat za przelewy wewnętrzne i zewnętrzne (od 11 lutego br.) przez
    Internet"

    --
    Pzdr
    Dobek

  • 22. Data: 2008-02-05 16:31:22
    Od: "siliana" <t...@o...pl>

    Użytkownik "lookas" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
    > http://www.gazetawyborcza.pl/1,75248,4898478.html
    >
    > chyba nie bylo ?

    huuuuuuuuuuuuuuuraaaaaaaaaaaaaaaaaaa:)
    pamietam, ale grupa pekala w szwach, jak te oplaty wprowadzali:)

  • 23. Data: 2008-02-05 16:39:35
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    Krystek pisze:

    > No to ostatnie pytanie: minimalnych przelewów na konto (jak w
    > Spektrumie) nie trzeba deklarować? Bo to w sumie byłoby moje któreś już
    > z kolei konto - więc jeśli nie trzeba to sobie założę kolejne awaryjne :)

    jesli chodzi o minimalne wplywy to nie ma takiego wymogu. tez traktuje
    to konto jako awaryjne i urzedowe :)

  • 24. Data: 2008-02-05 16:50:47
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "siliana" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > huuuuuuuuuuuuuuuraaaaaaaaaaaaaaaaaaa:)
    > pamietam, ale grupa pekala w szwach, jak te oplaty wprowadzali:)

    nie ma sie co tak cieszyc no moze tylko tymczasowo to tak. Raz skasowali
    bezplatne przelewy w swoim biznes planie jak musieli ciac koszty to nastepny
    raz za kilka miesiecy znowu moga skasowac...

  • 25. Data: 2008-02-05 16:55:13
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Tue, 5 Feb 2008 01:29:28 -0800 (PST), krzysztofsf
    <k...@w...pl> wrote:

    >Przedostatni - Citi ma marmurki do wplat gotowki

    To i mBank ma.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 26. Data: 2008-02-05 17:01:17
    Od: <w...@o...pl>

    Użytkownik "Łukasz Białek" napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Liwiusz" < napisał w wiadomości

    > W tej notatce jest coś jeszcze:
    > "brak opłat za przelewy wewnętrzne i zewnętrzne (od 11 lutego br.) przez
    > Internet"

    I jeszcze takie mało co nieco - z Forum mBanku, czyli nie ma nic za darmo!!

    "Dzień zaczął się dobrze, kończy się mocno poniżej oczekiwań....

    mBank jedną ręką daje, drugą odbiera....
    http://media.mbank.pl/notatka_93027.html

    Faktycznie od 11 lutego opłata za przelew wynosi 0 zł. Niestety ale znajduje
    się tam też zdanie:
    "Od 1 marca mBank zdecydował się także na obniżenie oprocentowanie eKONTA do
    0%."

    Reasumując mBank nie dzieli się zyskami co stara się zgrabnie wcisnąć.
    Jestem pewien, że sporo osób trzyma kasę tylko na ekoncie...
    Koszt bezpłatnych przelewów to - 0% na ekoncie i brak podwyżki na eMax.
    Teraz trzeba liczyć co się komu opłaca. Myślę, że globalnie bank zapewnił
    sobie większe przychody...."

  • 27. Data: 2008-02-05 17:09:41
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Tue, 05 Feb 2008 17:55:13 +0100, Adam Płaszczyca wrote:

    > To i mBank ma.

    Od kiedy?

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 28. Data: 2008-02-05 17:49:08
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail w...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> [...]
    > Koszt bezpłatnych przelewów to - 0% na ekoncie i brak podwyżki na
    > eMax. Teraz trzeba liczyć co się komu opłaca. Myślę, że globalnie bank

    w 100%. Juz widze ze mnie znowu ogolocili. A juz ich chcialem pochwalic.

    "Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze
    braku władzy." Niels Bohr

  • 29. Data: 2008-02-05 17:51:00
    Od: "siliana" <t...@o...pl>

    Użytkownik <w...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Koszt bezpłatnych przelewów to - 0% na ekoncie i brak podwyżki na eMax.
    > Teraz trzeba liczyć co się komu opłaca. Myślę, że globalnie bank zapewnił

    akurat mnie cieszy ta zamiana:) ale faktycznie - nic za darmo.

  • 30. Data: 2008-02-05 17:51:39
    Od: "siliana" <t...@o...pl>

    Użytkownik "sensei" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > nie ma sie co tak cieszyc no moze tylko tymczasowo to tak. Raz skasowali
    > bezplatne przelewy w swoim biznes planie jak musieli ciac koszty to
    > nastepny raz za kilka miesiecy znowu moga skasowac...

    a ja lubie ten bank i wierze, ze robia przemyslane ruchy - czytaj
    dlugoterminowe:)