  • 1. Data: 2008-02-04 18:46:08
    Temat: [Toyota Bank] Brak reakcji na dyspozycje zastrzezenia
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Taka ciekawostka dla chciacych i korzystajacych z kart tego banku.

    31.01.2008 09:43:33 - zlozenie dyspozycji zastrzezenia karty
    04.02.2008 19:40:00 - Status: aktywna (dane z systemu internetowego)

    Ciekawe jak dlugo to potrwa. Ja dyspozycje zlozylem, wiec zgodnie w ustawa o
    elektronicznych instrumentach platniczych cala odpowiedzialnosc za jej
    uzycie lezy na banku. Ciekawe jak bedzie w praktyce.

    MK

  • 2. Data: 2008-02-04 20:31:39
    Temat: Re: Brak reakcji na dyspozycje zastrzezenia
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 4 Lut, 18:46, "MK" <m...@i...pl> wrote:
> [...]
    > 04.02.2008 19:40:00 - Status: aktywna (dane z systemu internetowego)
    >
    > Ciekawe jak dlugo to potrwa. Ja dyspozycje zlozylem,

    A dowody?

  • 3. Data: 2008-02-05 10:37:10
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message
    .googlegroups.com...

    > A dowody?

    Jakie dowody? Wiadomosc jest widoczna w systemie internetowym. Przy innych
    sprawach reagowali najpozniej nastepnego dnia roboczego. Teraz zadnych
    dzialan nie widac.

    MK

  • 4. Data: 2008-02-05 12:02:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "krzysztofsf" e...@i...goog
    legroups.com

    > A dowody?

    Ja przed wielu laty płaciłem zastrzeżoną złotą kredytową z PeKaO SA. :)

    I w praktyce na stacji benzynowej Statoil powiedziano mi, iż mogę przysięgą
    gwarantować zastrzeżenie karty, ale i tak będą ją (i mnie) honorować. :)
    I honorowali. :) A bankierki wqrwiały się. Oczywiście karta została spłacona
    do końca. Nie tyle karta. co połączone z nią konto osobiste, z którego
    automagicznie ściągano pieniądze wydane kartą. Były to nieco inne karty.
    Transakcje bezgotówkowe obarczane były prowizją w wysokości 1% i dnia
    05 miesiąca była automagicznie spłacana z konta bez względu na to, czy
    na koncie były pieniądze, czy nie było. Karta nie mogła istnieć bez konta
    osobistego w tymże PeKaO SA.

    -=-

    BTW Statoil -- w Białymstoku rosną galerie ;) (z bankomatami Euronetu) jak grzyby
    po deszczu, a na dodatek zobaczyłem przedwczoraj bankomat Euronetu na stacji Statoil.
    :)
    Tylko banknoty są coraz mniej potrzebne...

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 5. Data: 2008-02-05 19:31:44
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    MK napisał(a):

    > Jakie dowody? Wiadomosc jest widoczna w systemie internetowym. Przy innych
    > sprawach reagowali najpozniej nastepnego dnia roboczego. Teraz zadnych
    > dzialan nie widac.
    >
    > MK

    Coś jest na rzeczy. Jak kiedyś zadawałem pytania przez ich system pocztowy
    z poziomu części transakcyjnej to miałem odpowiedź praktycznie po 2-3
    godzinach. Ostatnio zadałem w różnych odstępach czasu dwa pytania i
    odpowiedź dostałem po kilku dniach

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 6. Data: 2008-02-05 20:50:14
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Markus Sprungk" <m...@g...com> wrote in message

> [...]
    > z poziomu części transakcyjnej to miałem odpowiedź praktycznie po 2-3
    > godzinach. Ostatnio zadałem w różnych odstępach czasu dwa pytania i

    Mam podejrzenia, ze niewygodne dla nich rzeczy sa traktowane w ten sposob.
    Jak po raz 3 musialem sie upominac o to samo (wygenerowanie nowego hasla do
    sejfu) to nie bylo zadnej odpowiedzi. Poprzednie 2 razy byly nastepnego dnia
    roboczego (hehe... z zapewnieniem, ze w ciagu 2 tygodni dostane nowe haslo).
    Dopiero po 4, dosc ostrym mailu udalo sie halo wygenerowac. Oczywiscie
    problem rozwiazali polowicznie, wiec napisalem, ze jesli do konca ub.
    miesiaca nie zostanie calkowicie rozwiazany to rezygnuje ze wspolpracy.
    Jako, ze zadnej odpowiedzi nie dostalem to zlozylem dyspozycje zastrzezenia
    karty i rozwiazania umowy. Od 1 lutego zadnej reakcji. Zobaczymy jak dlugo
    to potrwa...

    MK

  • 7. Data: 2008-02-10 12:33:00
    Od: "MK" <m...@i...pl>

> [...]
    > o elektronicznych instrumentach platniczych cala odpowiedzialnosc za jej
    > uzycie lezy na banku. Ciekawe jak bedzie w praktyce.

    No, i karta zostala zastrzezona. Response time 6 dni 2 godz. 34 min.

    <cite>
    Szanowny Panie
    Uprzejmie informuję, iż Pana karta została zastrzeżona w dniu 6.12.2008 o
    godzinie 12:17. Uprzejmie informuję iż dyspozycja rezygnacji z karty powinna
    zostać wysłana do Banku pisemnie razem z Kartą i Kluczem elektronicznym.
    Jednocześnie informuję iż Pana wiadomość została przekazana do właściwej
    jednostki naszego Baknu.

    Z serdecznymi pozdrowieniami
    Toyota Bank
    </cite>

    Serdecznie pozdrawiam Toyota Bank. Z samochodu bylem bardziej zadowolony niz
    z uslug bankowych :).
    Odpowiedzi na reklamacje zlozona w przedostatnim dniu roboczym ciagle brak.

    MK

  • 8. Data: 2008-02-10 14:01:11
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    MK napisał(a):

    > Uprzejmie informuję, iż Pana karta została zastrzeżona w dniu 6.12.2008
    > o godzinie 12:17.

    O, nastepni z wehikulem czasu :)

    PG