  • 1. Data: 2004-11-29 12:34:05
    Temat: mBank przez www
    Od: "Łukasz" <djgrizli@spam_jest_fe_o2.pl>

    Mam do was pytanie czy oni mają aktualnie jakąs awarie?Mam łacze dsl 2Mbit z
    TPSA i strona mBanku działa tragicznie nie jestem w stanie normalnie
    obsługiwać swojego konta.Czy na innych łączach też macie podobnie?
    Pozdrawiam
    Łukasz

  • 2. Data: 2004-11-29 12:37:00
    Temat: Re: mBank przez www
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Mam do was pytanie czy oni mają aktualnie jakąs awarie?Mam łacze dsl 2Mbit z
    > TPSA i strona mBanku działa tragicznie nie jestem w stanie normalnie
    > obsługiwać swojego konta.Czy na innych łączach też macie podobnie?

    Tak było. Już sie poprawiło...

    Jacek

  • 3. Data: 2004-11-29 12:39:23
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Tak było. Już sie poprawiło...

    ...i pogorszyło ;-)

  • 4. Data: 2004-11-29 12:39:43
    Od: "StrongMan" <e...@n...dziala>

> [...]
    > 2Mbit z TPSA i strona mBanku działa tragicznie nie jestem w stanie
    > normalnie obsługiwać swojego konta.Czy na innych łączach też macie

    Potwierdzam - mbank dostał zadyszki. Zarowno serwis transakcyjny jak i
    strona informacyjna.... A dziwne, przeciez dzisiaj nie jest 10.....

    --
    Pozdrowienia

  • 5. Data: 2004-11-29 12:41:55
    Od: "Kris" <krzysztof_m@kasuj_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "Łukasz" <djgrizli@spam_jest_fe_o2.pl> napisał w wiadomości
    > Mam do was pytanie czy oni maj? aktualnie jak?s awarie?

    Wszystko padło...
    znowu :(

    k.

  • 6. Data: 2004-11-29 12:46:01
    Od: "StrongMan" <e...@n...dziala>

    > Wszystko padło...
    > znowu :(

    o ile przegladanie rachunkow jeszcze jakos idzie (ale gorzej niz krew z
    nosa), o tyle wykonanie jakiegos przelewu graniczy z cudem...

    --
    Pozdrowienia

  • 7. Data: 2004-11-29 12:47:30
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2004-11-29, Jacek <j...@p...onet.pl> wrote:

    > ...i pogorszyło ;-)
    Problemy ma chyba cała serwerowna ODB BRE..
    Identyczne problemy mam z dostaniem się do MultiBanku jak wy do mBanku..
    Maszyny stoją "obok siebie" (prawdopodobnie fizycznie też):
    spock@noc spock $ nslookup moj.multibank.pl
    Non-authoritative answer:
    Name: moj.multibank.pl
    Address: 193.41.230.82

    spock@noc spock $ nslookup mbank.com.pl
    Non-authoritative answer:
    Name: mbank.com.pl
    Address: 193.41.230.73

    Pozdr.

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 8. Data: 2004-11-29 12:49:58
    Od: "Beer" <b...@g...pl>

    "StrongMan" <e...@n...dziala> napisał:

    > o ile przegladanie rachunkow jeszcze jakos idzie (ale gorzej niz krew
    > z nosa), o tyle wykonanie jakiegos przelewu graniczy z cudem...

    U mnie rano przelew poszedł OK. Szybko, sprawnie.
    Teraz potrzebuję 'na gwałt' wydruku potwierdzenia i męczę się ponad 35
    minut !!!
    Tragedia

  • 9. Data: 2004-11-29 12:51:02
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2004-11-29, Marcin Jurczuk <m...@t...pl> wrote:
> [...]
    > Identyczne problemy mam z dostaniem się do MultiBanku jak wy do mBanku..
    > Maszyny stoją "obok siebie" (prawdopodobnie fizycznie też):

    Gwoli detali :)

    spock@shapieron spock $ whois 193.41.230.82

    route: 193.41.230.0/24
    descr: BRE BANK SA - Retail Bank
    descr: BRE mBank/MultiBank Autonomous System
    origin: AS16167
    notify: e...@b...com.pl
    notify: m...@b...com.pl
    mnt-by: AS16167-MNT
    changed: m...@b...com.pl 20010924
    source: RIPE

    person: Edmund Nowinski
    address: BRE BANK SA
    address: ul.Piotrkowska 148/150
    address: 90-063 Lodz
    address: POLAND
    phone: +48 42 6381005
    phone: +48 601 505186
    fax-no: +48 42 6381101
    e-mail: e...@b...com.pl
    nic-hdl: EN245-RIPE
    notify: e...@b...com.pl
    changed: e...@b...com.pl 20010923
    source: RIPE

    brzegowka#traceroute 193.41.230.82

    Type escape sequence to abort.
    Tracing the route to 193.41.230.82

    1 217.153.182.65 [AS 8246] 4 msec 0 msec 4 msec
    2 157.25.2.221 [AS 6714] 4 msec 4 msec 4 msec
    3 217.153.2.94 [AS 8246] 8 msec 8 msec 8 msec
    4 217.153.164.18 [AS 8246] 12 msec 12 msec 12 msec
    5 193.41.230.249 [AS 16167] 24 msec 28 msec 24 msec
    6 * * *

    Pozdr.

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 10. Data: 2004-11-29 12:54:08
    Od: "Łukasz" <djgrizli@spam_jest_fe_o2.pl>

    Użytkownik "Beer" napisał w wiadomości

    > U mnie rano przelew poszedł OK. Szybko, sprawnie.
    > Teraz potrzebuję 'na gwałt' wydruku potwierdzenia i męczę się ponad 35
    > minut !!!
    > Tragedia

    Ja potrzebowałem zobaczyć historie przelewów żeby wiedzieć kto mi kase
    wpłacił...udało się po prawie godzinie:(