  • 1. Data: 2006-01-02 18:06:38
    Temat: [mBank] przelew sprzed swiąt
    Od: "C X" <e...@g...pl>

    Witam,

    Zastanawiam się, czy przelew dokonany 23.12.2005 wieczorem nie powinien już do
    mnie dojść? Wiem, że była przerwa świąteczna i sylwestrowa, więc ciekawi mnie,
    czy ktoś z was też czeka na przedświąteczny przelew. Nie wiem, czy już mam
    robić awanturę osobie, która twierdzi, że dokonała przelewu, czy jeszcze
    czekać... Chodzi o przelew wewnątrz mBanku.

    Pozdrawiam,
    CX

  • 2. Data: 2006-01-02 19:07:39
    Temat: Re: [mBank] przelew sprzed swiąt
    Od: "turkisz" <t...@w...pl>

> [...]
    > robić awanturę osobie, która twierdzi, że dokonała przelewu, czy jeszcze
    > czekać... Chodzi o przelew wewnątrz mBanku.

    Ich system jest przciążony więc pewnie jutro pójdzie.

    tadek

  • 3. Data: 2006-01-02 19:16:18
    Od: "August" <n...@p...pl>

    W artykule news:dpbtkg$5u8$1@atlantis.news.tpi.pl grupowicz turkisz napisał:

    > Ich system jest przciążony więc pewnie jutro pójdzie.

    To żart ? ;-)

    --
    S pozdravem,
    August

  • 4. Data: 2006-01-02 20:03:06
    Od: "turkisz" <t...@w...pl>

    > To żart ? ;-)

    Nie u nich tak jest. Sam, wiem bo chandluje na allegro.

    tadek

  • 5. Data: 2006-01-02 20:33:09
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik C X e...@g...pl ...

    > Chodzi o przelew wewnątrz mBanku.

    powinienes miec pieniadze na koncie w dniu 23.12.2005 jakies 1-2 sekundy po
    zatwierdzeniu przelewu przez osobe która wysyła ci pieniadze!

    "_")
    "Bądź odważny. A jeżeli nie jesteś, udawaj, ze jesteś.
    Nikt nie zauważy różnicy." H. Jackson Brown, Jr.

  • 6. Data: 2006-01-02 20:43:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik turkisz t...@w...pl ...

    > Nie u nich tak jest. Sam, wiem bo chandluje na allegro.

    co za bzdura, przelewy wewnatrz mbanku chodza na bieżaco (testowane
    wielokrotnie) i nigdy nie miałem z tym problemów. Ludzie robia cie w ciula
    co zreszta nie wydaje sie byc zbyt trudne... (patrz: chandluje)

    "_")
    "Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,
    ale cóż - jestem w tym najlepszy." Szymon Majewski

  • 7. Data: 2006-01-02 21:25:31
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > robić awanturę osobie, która twierdzi, że dokonała przelewu, czy jeszcze
    > czekać... Chodzi o przelew wewnątrz mBanku.

    Przelew miedzy kontami w mBanku chodzi nieomal on-line, łacznie z operacjami
    ksiegowanymi 1.I
    Wszystkie przelewy od piatku (oczywiscie nie 23XII - ale te z 30 popołudnia) zostały
    zaksięgowane dzis w południe bez wyjątków.
    Tez Handluje na allegro:)

    Wojtek

  • 8. Data: 2006-01-02 21:34:02
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    C X napisał(a):

> [...]
    > robić awanturę osobie, która twierdzi, że dokonała przelewu, czy jeszcze
    > czekać... Chodzi o przelew wewnątrz mBanku.

    Ktoś robi Cię w balona. Przelew wewnątrz mBanku jeżeli już został
    zaakceptowany ZAWSZE jest od razu księgowany na rachunku odbiorcy.

    Dziś to nawet zdążyły dotrzeć pocztą z trąbką listy z UWAGA! 22
    grudnia... :-)

  • 9. Data: 2006-01-02 23:22:34
    Od: " Rumburak" <r...@g...pl>

    August <n...@p...pl> napisał(a):

    > To żart ? ;-)

    Nie żart, tylko idiota z Volkswagen Banku.
    Zastanawiam się, jak nisko bank musi upaść, żeby zatrudniać takich kretynów.

    Pozdrowienia dla wszystkich, za wyjątkiem Tytusa-kolina

    Rumburak

  • 10. Data: 2006-01-03 02:45:30
    Od: "C X" <e...@g...pl>

    Dziękuję za odpowiedzi, naprawdę miałam wątpliwości (nieuzasadniona wiara w
    człowieka i brak wiary w system bankowy). Czyli muszę się zacząć użerać z
    klientem...

    Pozdrawiam.