  • 1. Data: 2006-01-02 14:11:39
    Temat: lukas - blad wewnetrzny aplikacji
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Przy wykonywaniu przelewu, po podaniu hasla i tokenu pojawia sie,
    "Wystapil blad wewnetrzny aplikacji. Szczegolowy opis bledu jest
    niedostepny."
    Dwie godziny temu udalo mi sie ustawic jeden przelew, teraz juz za
    kazdym razem jest blad.
    Infolinia: wszyscy konsultanci sa zajeci...

    a.

  • 2. Data: 2006-01-02 14:14:02
    Temat: Re: lukas - blad wewnetrzny aplikacji
    Od: "jaQbek [z pracy]" <j...@p...null>

    Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kazdym razem jest blad.
    > Infolinia: wszyscy konsultanci sa zajeci...

    Zmieniali w nowy rok system bankowy. Dzięki temu nie miałem dostepu przez
    kilka godzin do pieniędzy. Chyba jednak złożę pozew. Może kolega dołączy się
    jako świadek ?
    W regulaminie konta jest zapis, że bank ponosi odpowiedzialność za
    konsekwencje błędnego działania systemu wynikłe z jego winy

  • 3. Data: 2006-01-03 15:36:50
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Dzisiaj znow.

    Przy probie zalogowania pojawia sie: