  • 11. Data: 2004-12-13 22:34:45
    Temat: Re: [mBank] przelew a potwierdzenie przelewu
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Nie wiem jak jest teraz, ale jeszcze niedawno nie dalo sie anulowac przelewu
    > w dniu jego realizacji.

    Przelewu _przyszłego_ nie dało i nie da się anulować _PRZEZ_INTERNET_

  • 12. Data: 2004-12-13 22:37:07
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Dnia 13 Dec 2004 23:34:45 +0100,
    osoba podpisana: S.T. <n...@p...onet.pl>
    napisała:
    [...]

    > Przelewu _przyszłego_ nie dało i nie da się anulować _PRZEZ_INTERNET_
    Co ? W mBanku ? Kiedyś (chyba) tak było (nawet ich widać nie było :-)
    ), ale teraz nie ma problemu. No chyba, że chodzi Ci o coś innego.

    KJ

    "Uchodzic za idiote w oczach kretyna - to rozkosz dla smakosza"
    [Georges Courteline]

  • 13. Data: 2004-12-13 22:42:15
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > Co ? W mBanku ?  Kiedyś (chyba) tak było (nawet ich widać nie było :-)
    > ), ale teraz nie ma problemu. No chyba, że chodzi Ci o coś innego.

    ... w dniu jego realizacji.
    Teraz lepiej?
    No chyba ze już się da, bo już dawno nie miałem takiej potrzeby...

  • 14. Data: 2004-12-13 22:51:00
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 13 Dec 2004 23:23:14 +0100, "Jaca" <j...@N...gazeta.pl>
    wklepał(-a):

    >Wydruk powinno sie móc do bólu. Tu nie ma niebezpieczeństwa.
    >Jedynie funkcja, że jak był wydruk to nie można już anulować.
    >To chyba nie aż takie trudne. No ale trzeba by krzyk podnieść (nie tu
    >oczywiście).

    No, ale jak sprawdzisz, że *faktycznie* był wydruk?

  • 15. Data: 2004-12-13 23:00:39
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Dnia Mon, 13 Dec 2004 23:51:00 +0100,
    osoba podpisana: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>
    napisała:
    > Dnia Mon, 13 Dec 2004 23:23:14 +0100, "Jaca" <j...@N...gazeta.pl>
    > wklepał(-a):

    > No, ale jak sprawdzisz, że *faktycznie* był wydruk?

    Można jedynie sprawdzić, że było _żadanie_ wydruku, i po tym blokować
    możliwść odwołania przelwu. Oczywiście natychmiast pojawi sie problem
    tych którzy kliknęli "Drukuj", wydruku nie dostali (bo winda padła), ale
    anulować przelewu nie mogą....

    KJ
    PS. tak sobie teoretyzuję, nie wiem czy chciałbym czy nie taką
    funkcjonalność w m*bankach.

    KJ

    You never know how many friends you have until you rent a house on the beach.

  • 16. Data: 2004-12-13 23:12:59
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    A po co to sprawdzać? "faktyczność"jest tu nieistotna.

> [...]
    > możliwść odwołania przelwu. Oczywiście natychmiast pojawi sie problem
    > tych którzy kliknęli "Drukuj", wydruku nie dostali (bo winda padła), ale

    a kolejni byliby ci, którzy kliknęli przez pomyłkę, z ciekawości itd.
    i już nie mogą anulować...

    > PS. tak sobie teoretyzuję, nie wiem czy chciałbym czy nie taką
    > funkcjonalność w m*bankach.
    Też uważam, że mogłoby to przynieść więcej szkody niż pożytku.

  • 17. Data: 2004-12-14 05:29:38
    Od: "Jacek Stawicki" <j...@g...pl>

    "Sławomir Szyszło" <s...@p...onet.pl> wrote in message

    > Trudne. Z takimi funkcjami jest problem, bo nigdy nie wiadomo, czy wydruk
    > faktycznie został wykonany. A potem użytkownik marudzi, że "okienko mu się
    > zamknęło i nie może już wydruku ponownie zrobić".

    Trza podejsc z drugiej strony tj. stworzyc przelew ktorego nie mozna
    cofnac...
    A klient niech sobie drukuje do woli.

    JS

  • 18. Data: 2004-12-14 07:19:49
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Dnia Tue, 14 Dec 2004 06:29:38 +0100,
    osoba podpisana: Jacek Stawicki <j...@g...pl>
    napisała:
    [...]
    > Trza podejsc z drugiej strony tj. stworzyc przelew ktorego nie mozna
    > cofnac...
    O nie. To ja wolę tak jak jest teraz. Czyli do sesji eliksiru niech ten
    przelew będzie możliwy do cofnięcia.
    KJ

    Math is like love -- a simple idea but it can get complicated.
    -- R. Drabek

  • 19. Data: 2004-12-14 13:15:04
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    14 Dec 2004 00:12:59 +0100, w <2...@n...onet.pl>, "S.T."
    <n...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > a kolejni byliby ci, którzy kliknęli przez pomyłkę, z ciekawości itd.
    > i już nie mogą anulować...

    > Też uważam, że mogłoby to przynieść więcej szkody niż pożytku.

    ROTFL. Dobrze, że nikt przelewu "przez pomyłkę" nie zleca :)

  • 20. Data: 2004-12-14 13:15:26
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Tue, 14 Dec 2004 07:19:49 +0000 (UTC), w
    <s...@k...kjonca.bogus>, Kamil Jonca <k...@g...pl>
    napisał(-a):

    > O nie. To ja wolę tak jak jest teraz. Czyli do sesji eliksiru niech ten
    > przelew będzie możliwy do cofnięcia.

    Nikt tego nie zabrania -- ale niech będzie doatkowa funkcjonalność.