  • Data: 2018-12-10 16:06:20
    Temat: Re: mBank pełnoletni
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 9 grudnia 2018 12:38:56 UTC+1 użytkownik Krzysztof Halasa napisał:

    > No pewnie. Ale teraz też tak nie jest, a minęło kilkanaście lat. Trudno
    > się dochodzi o asymptoty.
    >
    > Zresztą wcale nie jestem przekonany, że to byłaby pożądana sytuacja.

    Cóż, w Brazylii nawet prostytutki mają terminale - były takie głośne plotki przed
    olimpiadą i mundialem, więc było to już w 2014.
    Do dziś się zastanawiam, jaki mają MCC ;>

    Z grubsza szacuję, że 95% zakupów mamy z żoną opłacane kartą.
    Asymptota oczywiście możliwa będzie dopiero po likwidacji gotówki, np. za przedszkole
    publiczne inaczej nie zapłacisz.
    A jak nie będzie gotówki "państwowej" to się pojawi "prywatna".
    Trzy "świnki" od babci mam wciąż schowane - jedna jest nawet z 1878.