  • Data: 2018-12-10 21:16:26
    Temat: Re: mBank pełnoletni
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-12-10, Dawid Rutkowski <d...@w...pl> wrote:

    [...]

    > Cóż, w Brazylii nawet prostytutki mają terminale - były takie głośne plotki przed
    olimpiadą i mundialem, więc było to już w 2014.
    > Do dziś się zastanawiam, jaki mają MCC ;>
    >
    > Z grubsza szacuję, że 95% zakupów mamy z żoną opłacane kartą.
    > Asymptota oczywiście możliwa będzie dopiero po likwidacji gotówki,
    > np. za przedszkole publiczne inaczej nie zapłacisz.

    Ja w miesiącu maks. 40 zł wydaje gotówką (są do bilety PKS w jedną stronę,
    bo muszę kupować je u kierowcy - w drugą stronę, w kasie już kartą).
    Za przedszkole płaciło się przelewem. :)
    W urzędzie też ostatnio kartą płaciłem.

    Tak poza tym autobusem, to wszystko bezgotówkowo.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com