  • Data: 2018-12-10 15:56:54
    Temat: Re: mBank pełnoletni
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 8 grudnia 2018 22:48:25 UTC+1 użytkownik Kamil Jońca napisał:
> [...]
    baaardzo daleko - chyba że ktoś w jednym sklepie kupował tylko i tam akurat karty
    akceptowali ;> Albo jeśli wypłata z bankomatu to "płacenie kartą".
    > To był tylko przykład, może nie najtrafniejszy.
    > Kluczowe było to, że można było mieć samego eMaksa, bez żadnego
    > kombinowania.

    A ja i tak sądzę, że zakładali wtedy również eKonto, tylko nie pokazywali go
    klientowi.
    Bo to nie klient musiał kombinować, tylko bank kombinował.

    A jak tak się zastanowiłem, to jak akurat ktoś miał po drodze bankomat euronetu (bo
    też jakąś dziurę w pamięci miałem i sądziłem, że mBąk oferował wszystkie bankomaty -
    a on przecież zawsze tylko euronet, a potem jeszcze doszedł wbk - jedynie blikiem
    jest lepiej) to taki eMax w zupełności mu wystarczył - do używania nie potrzeba było
    żadnego "interneta", tak samo zresztą jak do założenia (do dziś z rozrzewnieniem
    wspominam zakładanie korespondencyjne, to było super).

    Klęska urodzaju rzeczywiście była w wyborze - ale pewnie ten 1pp bonusu dla eMax to
    było za to, że banko nie musiał płacić za przelewy klienta - oraz może w małej mierze
    za to, że klient mu łącza nie obciążał.