  • 1. Data: 2003-09-25 17:50:00
    Temat: mBank - oszust;
    Od: "adasiek;" <d...@p...onet.pl>

    czesc;

    mBank zaproponowal taki produkt: "EKARTA";

    na stronie glownej mBanku sa krotkie notki o wszystkich produktach;
    co kilka sekund wyswietlana informacja zmienia sie;
    dowiadujemy sie tam, ze EKARTA jest to "Karta Visa Classic";

    tymczasem jest to oczywiscie karta "Visa Elektron"; w zadnym innym
    miejscu w serwisie WWW mBanku nie jest to napisane; ale taka informacje
    otrzymujemy od pracownikow na mLinii;

    rozmawialem na ten temat w mLinia w zeszly czwartek /18.09.2003r./ i
    otrzymalem informacje, ze "jest to zwykle przeoczenie; oczywiscie jest
    to blad"; oczywiscie mBank nie zmienia tej informacji na stronie WWW;
    nastepnie rozmawialem na ten temat drugi raz w poniedzialek /22.09.2003r./;
    tym razem z kierownikiem operatorow mLinii; mila pani powiedziala, ze
    informacja reklamowa na stronie WWW jest niezgodna z prawda i ze bedzie
    to niedlugo poprawione;

    dzisiaj mamy znowu czwartek /25.09.2003r./ no i oczywiscie na glownej
    stronie internetowej mBanku ciagle dowiadujemy sie, ze EKARTA to jest
    Visa Classic, co jest oczywiscie informacja nieprawdziwa;

    jakby nie bylo, mBank uparcie reklamuje produkt, ktorego nie ma w ofercie;
    czy jest jakas instytucja ktora zajmuje sie takimi fajnymi dzialaniami bankow?

    pozdrawiam;
    adas;

  • 2. Data: 2003-09-25 17:54:15
    Temat: Re: mBank - oszust;
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    adasiek; wrote:
> [...]
    > miejscu w serwisie WWW mBanku nie jest to napisane; ale taka
    > informacje otrzymujemy od pracownikow na mLinii;

    Czy chodzi ci to te karte?
    Chcualbym sie dowiedziec cos wiecej o tej oczywistosci, ze to Visa Electron
    ;)

  • 3. Data: 2003-09-25 17:56:25
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

    Użytkownik "adasiek;" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > tymczasem jest to oczywiscie karta "Visa Elektron"; w zadnym innym
    > miejscu w serwisie WWW mBanku nie jest to napisane; ale taka informacje

    Ekarta to nie jest ani VE, ani VC, ale niewatpliwie blizej jej do VC
    (zakladajac, ze VE nie mozna przeprowadzac transakcji zdalnych).

    Pozdr. michal

  • 4. Data: 2003-09-25 17:56:33
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Michał Witkowski wrote:
    > Ekarta to nie jest ani VE, ani VC, ale niewatpliwie blizej jej do VC
    > (zakladajac, ze VE nie mozna przeprowadzac transakcji zdalnych).

    Swoja droga - zadziwiajace przygotowanie zawodowe pracownikow mBanku ;)

  • 5. Data: 2003-09-25 18:02:15
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

    napisał w wiadomości news:bkvad7$j0i$1@news.onet.pl...

    > Swoja droga - zadziwiajace przygotowanie zawodowe pracownikow mBanku ;)

    hehe, wymyslili sobie, ze to VE, pewnie chodzilo jej, o debetowosc tej
    karty.
    Ech szkoda slow.

    pozdr. michal

  • 6. Data: 2003-09-25 18:04:37
    Od: "adasiek" <d...@p...onet.pl>

    > Ekarta to nie jest ani VE, ani VC, ale niewatpliwie blizej jej do VC
    > (zakladajac, ze VE nie mozna przeprowadzac transakcji zdalnych).

    czesc;

    1) eKarta nie jest zdolna do przeprowadzania transakcji via PayPal;

    2) na mLinii otrzymuje juz od kilku osob informacje, ze "EKARTA jest
    to karta VE"; sorry, ale czy w takim razie pracownicy mLinii klamia??
    ja sie juz zdazylem zorientowac, ze w kwestii eKarty to ten bank jest
    do d***; pracownicy nie maja zielonego pojecia o tym produkcie; kazda
    romozwa na temat eKarty przebiega tak: "prosze chwile poczekac";

    pozdrawiam;
    adas;

  • 7. Data: 2003-09-25 18:10:03
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

    > czesc;
    >
    > 1) eKarta nie jest zdolna do przeprowadzania transakcji via PayPal;

    W PayPal`u z tego co wiem, zadna polska karta nie zadziala, a raczej zadna
    karta, ktorej wlascicielem jest Polak.

> [...]
    > do d***; pracownicy nie maja zielonego pojecia o tym produkcie; kazda
    > romozwa na temat eKarty przebiega tak: "prosze chwile poczekac";

    Jesli tak mowia, to niestety sie myla. Ale jest to dosc czeste zjawisko.

    pozdr. michal

  • 8. Data: 2003-09-25 18:17:28
    Od: "adasiek" <d...@p...onet.pl>

    > W PayPal`u z tego co wiem, zadna polska karta nie zadziala, a raczej zadna
    > karta, ktorej wlascicielem jest Polak.

    a to dzieki za info ;-)

    > Jesli tak mowia, to niestety sie myla. Ale jest to dosc czeste zjawisko.

    tylko szkoda, ze mLinia to praktycznie jedyne zrodlo infomracji o produktach
    mBanku; bo strony www sa robione marketingowo; i tam nie ma po prostu danych;

    w kazdym razie nauczylem sie juz, zeby przypadkiem nie zamawiac w mBanku
    zadnych dodatkowych uslug; z eKonta jestem zadowolony, zas wszystkie dodatkowe
    uslugi, to albo pracownicy nie wiedza co to jest albo otrzymuje sie sprzeczne
    informacje;

    pozdrawiam;
    adas;

  • 9. Data: 2003-09-25 18:25:46
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

> [...]
    dodatkowe
    > uslugi, to albo pracownicy nie wiedza co to jest albo otrzymuje sie

    Takie sa niestety minusy bankow wirtualnych, chociaz w marmurkach czasami
    jest jeszcze gorzej. Np dzisiaj w Eurobanku, na pytanie ile kosztuje przelew
    Pan podal mi oplate za przelew SORBNET :P, fakt, ze nie powiedzialem, ze
    chodzi mi o ELIXIR, ale...
    BTW najlepszym zrodlem informacji o bankach jest ta grupa.

    pozdr. michal

  • 10. Data: 2003-09-25 18:26:41
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    2...@n...onet.pl,
    adasiek <d...@p...onet.pl>:

    > tylko szkoda, ze mLinia to praktycznie jedyne zrodlo infomracji o
    > produktach mBanku; bo strony www sa robione marketingowo; i tam nie
    > ma po prostu danych;

    polecam: tę grupę, Forum mBanku, archiwa obu, z oficjalnych źródeł - mCzat,
    gdzie mozna porozmawiac z najlepiej zorientowanymi mLinkami

> [...]
    > wszystkie dodatkowe uslugi, to albo pracownicy nie wiedza co to jest
    > albo otrzymuje sie sprzeczne informacje;

    częściowo muszę przyznać Ci rację; sam się naciąłem na karcie do eMaksa,
    kiedy moja rezygnacja ze wznowienia nie znalazła się jakoś w systemie i
    karta została wznowiona (za 36zl)

    --
    Robert