  • 1. Data: 2003-09-25 16:52:53
    Temat: [VW] token do Plus-konta za darmo
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    Jak wiadomo mieszkańcy Prylandii (zwanej czasami Krainą Podziemnej
    Pomarańczy) są znani ze skąpstwa.
    Znani są też z wynalezienia drutu miedzianego, który to wynalazek ma być
    podobno efektem kłótni z Krakusami o 5 groszy.

    Dobre nawyki trzeba upowszechniać, tak więc informuję że zakładając w VW
    darmowe konto e-Direct standard jako uzupełnienie Plus-Konta, token jest
    jeden do obsługi obu kont a opłaty za wydanie tokena do Plus-Konta nie są
    pobierane.
    Opieram się na zeznaniach VWlinki.

    Oszczędzone 36 PLN rocznie można przeznaczyć na różne cele, osobiście
    proponuję http://www.pajacyk.pl/

    pozdrawiam z Pyrlandii,
    TomekD

  • 2. Data: 2003-09-25 17:04:12
    Temat: Re: [VW] token do Plus-konta za darmo
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bkv6f5$8ro$...@n...onet.pl,
    TomekD <t...@p...onet.pl>:

> [...]
    > VW darmowe konto e-Direct standard jako uzupełnienie Plus-Konta,
    > token jest jeden do obsługi obu kont a opłaty za wydanie tokena do

    Potwierdzam prawdziwość zeznań - wielu grupowiczów korzysta skutecznie z tej
    oferty wlasnie w ten sposob, od kiedy (1 sierpnia bodajze) e-Direct standard
    stalo sie darmowe.
    Co wiecej, dopiero udostepnienie darmowego tokena sklonilo mnie do zalozenia
    PlusKonta, bowiem placenie za token bylo mi niemile, byc moze dlatego, ze
    tez jestem z pod znaku Podziemnej Pomarańczy (choc jako ludnosc naplywowa).
    Natomiast obsluga konta przez telefon, choc darmowa, tez mi sie nie podoba,
    choc tu trudno juz winic Pomarancze.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-09-25 17:07:59
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Użytkownik "TomekD" <t...@p...onet.pl> napisał

> [...]
    > jeden do obsługi obu kont a opłaty za wydanie tokena do Plus-Konta nie są

    Szybko się zorientowałeś ;-)))) O tym wiadomo już od 1 czerwca, gdy e-direct
    Standard stało się bezpłatne ;-))) Grunt to refleks!

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 4. Data: 2003-09-25 17:48:01
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Szybko się zorientowałeś ;-)))) O tym wiadomo już od 1 czerwca, gdy
    e-direct
    > Standard stało się bezpłatne ;-))) Grunt to refleks!

    Glenn,
    Ty mnie nie dołuj, o ile się orientuję żadna życzliwa dusza nie pisała chyba
    o tym na grupie wprost ?
    Czytnik odpalam z rzadka, więc mogę się mylić.
    Jestem jak sądzę kiepski w szachy i nie wyprowadzaj mnie z błędu, ok ? :-))

    pamiętam, całuję rączki,
    TomekD

  • 5. Data: 2003-09-25 17:53:25
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bkv9n3$cpa$...@a...news.tpi.pl,
    TomekD <t...@p...onet.pl>:

    > Ty mnie nie dołuj, o ile się orientuję żadna życzliwa dusza nie
    > pisała chyba o tym na grupie wprost ?

    Przeciwnie, rozpisywalismy sie o tym na grupie z porażającą dosłownością (i
    z lubością) na przelomie maja i czerwca (w poprzednim poscie pisalem o
    sierpniu grubo nie doceniając upływu czasu), kiedy to jeszcze inne liczne
    profity spłynęły od VW na członków tej grupy, ze szczególnym wskazaniem na
    Glenn ;)

    --
    Robert

  • 6. Data: 2003-09-25 17:59:52
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > profity spłynęły od VW na członków tej grupy, ze szczególnym wskazaniem na

    No to chyba naprawdę zacznę grać w szachy, albo częściej odpalać czytnik :-)
    Czytanie pl.biznes.banki z doskoku chyba rzeczywiście szkodzi finansom,
    ostrzega MF RP.....

    pozdrawiam,
    TomkD

  • 7. Data: 2003-09-25 18:08:09
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bkvacq$iv9$...@n...onet.pl,
    TomekD <t...@p...onet.pl>:

    > No to chyba naprawdę zacznę grać w szachy, albo częściej odpalać
    > czytnik :-)

    Tu masz pierwszy z rzędu post:
    http://groups.google.com/groups?hl=en&lr=&ie=UTF-8&s
    elm=base2o%24cha%241%40nemesis.news.tpi.pl

    ale bylo tego znacznie wiecej

    wiemy tez, ze to dziala nawet dla konta firmowego

    --
    Robert

  • 8. Data: 2003-09-25 18:24:07
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Użytkownik "TomekD" <t...@p...onet.pl> napisał

    > Glenn,
    > Ty mnie nie dołuj,

    :-)))) Rzeczywiście dzis coś po Tobie "jadę" ;-))) Pardon, no ale Tomku -
    bój sie Boga - to było w czerwcu ;-)))) Jak to ładnie napisałeś w innym
    poście - google Twoim przyjacielem ;-)))) No dobra- już przestaję ;-)

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 9. Data: 2003-09-25 18:26:55
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    > bkvacq$iv9$...@n...onet.pl,
    >
    > Tu masz pierwszy z rzędu post:

    http://groups.google.com/groups?hl=en&lr=&ie=UTF-8&s
    elm=base2o%24cha%241%40nemesis.news.tpi.pl
    [...]
    > wiemy tez, ze to dziala nawet dla konta firmowego

    Nooo, tak dobrze to już chyba nie ma.
    Mam też firmowe w VW.
    Pani VWlinka twierdziła że to już dwa różne światy i muszę się męczyć z 2
    tokenami, pomimo że 'firma to ja' - czyli 'osoba fizyczna prowadząca
    działalność gospodarczą'.

    TomekD

  • 10. Data: 2003-09-25 18:30:18
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bkvbvh$n00$...@n...onet.pl,
    TomekD <t...@p...onet.pl>:

> [...]
    > z 2
    > tokenami, pomimo że 'firma to ja' - czyli 'osoba fizyczna prowadząca

    Przepraszam - masz rację. Dwa identyfikatory, dwa tokeny. Zle zapamietalem.

    --
    Robert