  • 1. Data: 2003-09-25 16:13:59
    Temat: [NBP] za tydzien przyjmuja przelewy tylko na NRB ????
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Jak informuje Fortis (na stronach NBP nie znalazłem tej informacji):

    Od 1 października Narodowy Bank Polski, wdrażając nowy standard numeracji
    rachunków NRB/IBAN nie będzie przyjmował przelewów skierowanych na
    prowadzone przez siebie rachunki, jeśli ich numer podany zostanie w starym
    formacie.

    Prosimy o zwrócenie na to uwagi zwłaszcza tym z Państwa, którzy dokonują
    przelewów z tytułu zobowiązań podatkowych na rzecz Urzędów Skarbowych,
    których rachunki prowadzone są właśnie przez NBP. Jeśli dotychczas
    realizując płatności do Urzędów Skarbowych posługiwali się Państwo numerami
    rachunków w starym formacie, konieczne staje się uzyskanie z właściwego
    Urzędu Skarbowego nowych numerów rachunków, bowiem od 1 października
    przelewy na rachunki z numerami w starym formacie nie będą realizowane.

    -----------
    Czy udostępniają NRB już od jakiegoś czasu, czy też to będzie zaskoczenie -
    ktoś wie?
    *** blad ***

  • 2. Data: 2003-09-25 16:39:06
    Temat: Re: [NBP] za tydzien przyjmuja przelewy tylko na NRB ????
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

> [...]
    > formacie.

    > Czy udostępniają NRB już od jakiegoś czasu, czy też to będzie

    Pewnie udostępniają, bo ja wysyłam od jakiegoś już czasu na rachunki w nowym
    formacie.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 3. Data: 2003-09-25 17:33:18
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "blad"
> [...]
    > formacie.
    >
    > Czy udostępniają NRB już od jakiegoś czasu, czy też to będzie

    Conajmniej od kwietnia US-y miały już numery jako NRB.

  • 4. Data: 2003-09-25 21:26:36
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Thu, 25 Sep 2003 18:13:59 +0200, "blad" <b...@W...pl>
    wrote:

> [...]
    >rachunków NRB/IBAN nie będzie przyjmował przelewów skierowanych na
    >prowadzone przez siebie rachunki, jeśli ich numer podany zostanie w starym

    hmmm.... konta ZUSu tez sa prowadzone przez NBP

    >Czy udostępniają NRB już od jakiegoś czasu, czy też to będzie zaskoczenie -
    >ktoś wie?

    jesli chodzi o ZUS to jakos nie slychac o zadnych zmianach. a czasu
    juz zostalo niewiele. jak znienacka zmienia numery zusowskie i nie
    dadza dlugiego okresu przejsciowego, to bedziemy mieli mala rewolucje
    - polowa przelewow nie dotrze na czas :)
    no chyba ze cala Polska przejdzie na NRB, a ZUS nie...

    PG

  • 5. Data: 2003-09-25 23:02:42
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>

    > Czy udostępniają NRB już od jakiegoś czasu, czy też to będzie
    > zaskoczenie - ktoś wie?

    USy mają NRBy już od dawna.

    Natomiast fascynuje mnie, co będzie z ZUSem.

  • 6. Data: 2003-09-26 05:01:45
    Od: Tom <v...@o...pl>

    Marcin Kasperski wrote:

    > USy mają NRBy już od dawna.
    >
    > Natomiast fascynuje mnie, co będzie z ZUSem.

    ZUS czeka az Prokom opracuje dla niego nowy system informatyczny do
    numeracji rachunkow.
    No, prosze Panstwa, ze tez wszystko tak trzeba kawonalowicznie
    tlumaczyc.:-) Przeciez w Polsce jestesmy.

    Pozdr

  • 7. Data: 2003-09-27 06:55:29
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Marcin Kasperski wrote:

    > USy mają NRBy już od dawna.
    >
    > Natomiast fascynuje mnie, co będzie z ZUSem.

    ZUS-u to nie dotyczy. Do 31 marca można słać na stare numery.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl