  • 1. Data: 2003-09-25 17:39:27
    Temat: PKO SA - Euro konto problem i pytanie
    Od: "alt" <a...@n...pl>

    Witam,

    Pare lat temu mialem Euro konto w PKO SA. Gdy je zakladalem mila Pani
    poinformowala mnie ze w przypadku braku wplat (okreslonych przeze mnie)
    konto zostanie zamkniete. I tak sie stalo ze przestalem wplacac tam
    pieniadze , musialem wyjechac i pewny ze konto zostanie zamkniete nic nie
    robilem. Okazalo sie jednak ze nie, PKO nie pokusi sie o naliczanie oplat.

    Czy ktos moze poradzic mi w jaki sposob uporac sie z ta sytuacja? Najgorsze
    ze nie mam nawet umowy z bankiem i nie jestem w stanie sprawdzic czy w samej
    umowie tez byla wzmianka o automatycznym zamykaniu kont w przypadku nie
    wplacania tam pieniedzy. Moze ktos wie jak to wyglada i moglby opisac , moze
    po prostu bankiera wprowadzila mnie w blad. Mam swiadkow tez rozmowy ale jak
    to sie mowi z bankami nie wygrasz ;-)

    Dziekuje za informacje.

  • 2. Data: 2003-09-26 09:41:14
    Temat: Re: PKO SA - Euro konto problem i pytanie
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "alt"
    > poinformowala mnie ze w przypadku braku wplat (okreslonych przeze mnie)
    > konto zostanie zamkniete.

    zaden bank nie zamknie sam konta ror bez twego polecenia

    > ze nie mam nawet umowy z bankiem i nie jestem w stanie sprawdzic

    umowy są standardowe - mozesz sprawdzic w banku ze takiego punku z pewnoscia
    nie ma

    > po prostu bankiera wprowadzila mnie w blad. Mam swiadkow tez rozmowy ale
    jak
    > to sie mowi z bankami nie wygrasz ;-)

    sprawy z bankiem zalatwiaj na pismie, a przy zamykaniu najlepiej zostawic
    sobie kopie dyspozycji potwierdzona przez bank ze otrzymal
    *** blad ***

  • 3. Data: 2003-09-28 09:23:06
    Od: "s." <s...@A...onet.pl>

    Użytkownik "alt" <a...@n...pl> napisał w wiadomości

    kopia twojej umowy jest w dokumentach w banku (no, przynajmniej powinna byc)
    w zaleznosci od kwoty, probuj negocjowac z szefem dzialu firm, albo
    dyrektorem banku odpowiedzialnym za dzial korporacyjny w oddziale gdzie masz
    eurokonto.
    moze pomoze.
    Sebastian