  • 11. Data: 2003-09-25 18:59:45
    Temat: Re: mBank - oszust;
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "adasiek;" <d...@p...onet.pl> wrote in
    news:2a3a.00000016.3f732ac7@newsgate.onet.pl:

    /ciach.../

    > tymczasem jest to oczywiscie karta "Visa Elektron"; w zadnym innym
    > miejscu w serwisie WWW mBanku nie jest to napisane; ale taka
    > informacje otrzymujemy od pracownikow na mLinii;

    Ze wszystkich mozliwych kart Visa, eKarcie do Elektrona najdalej.....

    W.
    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 12. Data: 2003-09-25 20:13:09
    Od: calcium300mg <c...@o...pl>

    On Thu, 25 Sep 2003 20:25:46 +0200, "Michał Witkowski"
    <m...@t...pl> wrote:

    >Np dzisiaj w Eurobanku, na pytanie ile kosztuje przelew
    >Pan podal mi oplate za przelew SORBNET :P, fakt, ze nie powiedzialem, ze
    >chodzi mi o ELIXIR, ale...

    ale pan spojrzał na Ciebie, uznał że nie interesuje Cię drobnica i
    podał od razu odpowiednią prowizję :)

  • 13. Data: 2003-09-27 13:00:44
    Od: "grzegorz" <w...@u...pl>

    > W PayPal`u z tego co wiem, zadna polska karta nie zadziala, a raczej zadna
    > karta, ktorej wlascicielem jest Polak.
    Z tego co wiem z PayPal'em nie zadziala zadna karta wystawiona przez polski
    bank.