  • 21. Data: 2003-04-28 11:14:51
    Temat: Re: [mBank] - nowy serwis transakcyjny
    Od: "MrMrooz" <m...@U...hoga.pl>

    Użytkownik "gornik" <g...@g...w.pl> napisał w wiadomości
    news:9cvpavk77nnmmtlc53ubulncle19mjs352@4ax.com...
    > Na spisie rachunków klikasz saldo rachunku
    Dzieki, wlasnie chcialem to zobaczyc ale nie moge sie nawet zalogowac.
    Wczoraj w nocy jeszcze bylem w stanie sie zalogowac.

    Michał M

  • 22. Data: 2003-04-28 11:28:43
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    Użytkownik "Krab" <_...@h...pl__> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Karol" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > ze

    > hm, no faktycznie chyba mi sie cos wydawalo :-)) mam sporo przelewow i
    > widocznie zobaczylem to co chcialem - a nie to co bylo
    > :-)

    teraz to sie nie da zalogowac, wiec nie sprawdze, ale z wypowiedzi wojbola
    na ich forum wynika, ze jednak to zostalo wprowadzone
    Wiec wniosek taki:
    - wczoraj tak mialem faktycznie
    - dzisiaj mialem po staremu
    - cos sie dzieje koszmarnego, nie zdziwie sie jak po zalogowaniu zobacze
    wersje zprzed roku !
    ps
    2 razy mialem nieudana probe logowania (z powodu zapewne przekroczenia
    limitu czasowegO0 jesli system uzna to za moje bledy - to mam zglowy dostep
    do forsy na kilka dni zapewne :-)