  • 1. Data: 2003-11-24 16:17:57
    Temat: mBank nie rozpoznaje Lukasa!
    Od: jason <J...@u...torun.pl>

    mBank nie rozpoznaje nowych 26. cyfrowych numerow kont Lukasa!
    Wlasnie chcialem zmodyfikowac przelew i sie nie udalo!
    Ciekawe, jak dlugo jeszcze...

  • 2. Data: 2003-11-24 16:28:05
    Temat: Re: mBank nie rozpoznaje Lukasa!
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bptb5h$fgm$...@f...man.torun.pl,
    jason <J...@u...torun.pl>:
    > mBank nie rozpoznaje nowych 26. cyfrowych numerow kont Lukasa!
    > Wlasnie chcialem zmodyfikowac przelew i sie nie udalo!
    > Ciekawe, jak dlugo jeszcze...

    Moze cos zle wpisujesz? U mnie dziala i to nie od dzis.

    Uwazaj, czy nie wklejasz jakichs dod. znakow, spacji...

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-11-24 16:39:34
    Od: jason <J...@u...torun.pl>

    Użytkownik Robert napisał:

    > bptb5h$fgm$...@f...man.torun.pl,

    > Moze cos zle wpisujesz? U mnie dziala i to nie od dzis.
    >
    > Uwazaj, czy nie wklejasz jakichs dod. znakow, spacji...

    Tak podaje: "xx 1940 1076 xxxx xxxx 2000 0001"

    Reakcja systemu:
    EFT0003: Nieprawidłowy numer konta (xx 1940 1076 xxxx xxxx 2000 0001)

    W takiej samej formie wyswietla numer eMax na liscie przelewow!

  • 4. Data: 2003-11-24 16:46:20
    Od: jason <J...@u...torun.pl>

    Użytkownik Marcin napisał:

    > Użytkownik "jason" <J...@u...torun.pl> napisał w wiadomości

    > wpisz tak
    >
    > xx19401076xxxxxxxx20000001
    >
    > bez spacji. U mnie tak przyjmuje bez problemu

    RACJA, DZIEKI.
    Swoja droga moglby byc nieco bardziej tolerancyjny i traktowac spacje i
    myslniki jako nieistotne.

  • 5. Data: 2003-11-24 16:46:37
    Od: "Marcin" <...@...->

  • 6. Data: 2003-11-24 16:49:02
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bptce2$pdp$...@f...man.torun.pl,
    jason <J...@u...torun.pl>:

    > Tak podaje: "xx 1940 1076 xxxx xxxx 2000 0001"
    >
    > Reakcja systemu:
    > EFT0003: Nieprawidłowy numer konta (xx 1940 1076 xxxx xxxx 2000 0001)
    >
    > W takiej samej formie wyswietla numer eMax na liscie przelewow!

    Wiec jeszcze raz powtorze: wpisz bez zadnych spacji.
    Na zlosc sobie robisz? ;)

    --
    Robert

  • 7. Data: 2003-11-24 17:20:15
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Swoja droga moglby byc nieco bardziej tolerancyjny i traktowac spacje i
    > myslniki jako nieistotne.

    A co niektorzy mogliby wycinac cytaty ...

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 8. Data: 2003-11-24 17:42:06
    Od: jason <J...@u...torun.pl>

    Użytkownik Robert napisał:

    > bptce2$pdp$...@f...man.torun.pl,

    > Wiec jeszcze raz powtorze: wpisz bez zadnych spacji.
    > Na zlosc sobie robisz? ;)

    Wpisalem, ale na komentarz sobie _chyba_ moge pozwolic

  • 9. Data: 2003-11-24 17:44:02
    Od: "Mateusz Jaworski" <m...@b...pl>

    u mnie nie ma problemu - zmienilem nr na ibanowy jak tylko wprowadzono w
    lukasie i od razu dzialalo

    pzdr

    matjaw

  • 10. Data: 2003-11-24 18:06:39
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bptg3d$i2s$...@f...man.torun.pl,
    jason <J...@u...torun.pl>:

    > Wpisalem, ale na komentarz sobie _chyba_ moge pozwolic

    Jasne, tylko z Twojego postu nie wynikalo dla mnie, ze juz znalazles
    dzialajace rozwiazanie - myslalem, ze dalej sie zmagasz i "odmawiasz"
    wpisania bez spacji, bo tak wyswietla (prezentuje) mBank.
    I masz oczywiscie racje: powinien sobie radzic z wycinaniem spacji; co
    ciekawe, radzi sobie z tym w przypadku numerow mBanku.

    --
    Robert