  • 1. Data: 2003-11-24 14:47:18
    Temat: Przeboje z mbankiem - cd.
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    ROTFL, ten bank coraz bardziej mnie rozp*****.

    Przed chwilą próbowałem wykonać przelew z mojego mBiznes eKonta.
    Jakież było moje zdziwienie, gdy założone rok temu (około) konto przywitało
    mnie komunkatem "Błędem Altamity -- brak umowy".

    Oczywiście telefon na mLinkę, ale facet nie bardzo potrafił powiedzieć co jest
    nie tak. W każdym bądź razie po upływie 2 tygodni _wciąż_ nie mają mojego
    oświadczenia o zmianie dowodu (ponoć powinni to załatwić w ciągu 10 dni...
    hmmm), a czy umowa do nich dotarła to jakoś nie potrafił (nie chciał?)
    odpowiedzieć.

    Jakie to miłe uczucie nie móc wypłacić pieniędzy z własnego konta, gdy są
    potrzebne, a okazuje się że konto nie jest aktywne (a powinno być aktywne od
    miesięcy), ani nawet nie mają zaktualizowanych moich danych... :>

    Mam zadzwonić do nich jeszcze jutro... i jak jutro nie będę mógł wykonać
    przelewu to tym _baranom_ nie odpuszczę.

  • 2. Data: 2003-11-24 15:19:45
    Temat: Re: Przeboje z mbankiem - cd.
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    Ja kilka miesięcy temu wysyłałem do nich poleconym info o zmianie adresu i
    dowodu i wszystko poszło gładko.
    Widać teraz strasznie zarobieni są.
    Robi się normalnie jak w każdym banku :-))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 3. Data: 2003-11-24 15:34:20
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Radosław Popławski" napisał:

    | Przed chwilą próbowałem wykonać przelew z mojego mBiznes eKonta.

    Nie dziwię się, że się nie udało. Takiego rachunku mBank po prostu nie ma w
    swojej ofercie.

    Pozdr.,

  • 4. Data: 2003-11-24 18:56:58
    Od: Wieslaw Denisiuk <w...@v...pl>

    in article bpt7g5$ijt$...@n...onet.pl, Robert Wicik at
    r...@p...onet.pl wrote on 24/11/03 16:19:

> [...]
    > dowodu i wszystko poszło gładko.
    > Widać teraz strasznie zarobieni są.
    > Robi się normalnie jak w każdym banku :-))

    W lipcu zmieniałem adres zamieszkania, więc po prostu zadzwoniłem na mLinię
    i po 5 minutach sprawę zmiany adresu miałem załawioną. Jak dotąd wszelkie
    moje kontakty z mBankiem odbywają się bez namniejszych problemów.
    Trochę się dziwię, że Radek ma takie problemy. Pozatem chyba jest trochę
    narwany, wnosząc z tonu wypowiedzi, może dlatego ;-)
    Mój kolega z pokoju w pracy, Radek Popławski, taki nie jest :-))

    Pozdrawiam
    Wiesio

  • 5. Data: 2003-11-25 07:17:39
    Od: "Robert" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > i po 5 minutach sprawę zmiany adresu miałem załawioną. Jak dotąd wszelkie
    > moje kontakty z mBankiem odbywają się bez namniejszych problemów.

    Do zmiany adresu dla eMax, eKonta wystarczy kontakt z mLinią. Dla mBiznes
    należy wysłać do nich dokumenty o zmianie. Moje dokumenty też zgubili i
    adres wciąż mam stary. Oprócz tego, uzyskanie aneksu umowy z nowym adresem
    (niezbędne dla urzędu skarbowego) kosztuje 50 zł. Tutaj mBank się nie
    popisał.

    --
    Robert

  • 6. Data: 2003-11-25 09:42:16
    Od: Andrzej Kłos <a...@k...wp.pl>

> [...]
    > adres wciąż mam stary. Oprócz tego, uzyskanie aneksu umowy z nowym adresem
    > (niezbędne dla urzędu skarbowego) kosztuje 50 zł. Tutaj mBank się nie

    W jakich przypadkach US uważa za niezbędne przedstawienie umowy
    firmowego rachunku banlowego?

    andy_nek

  • 7. Data: 2003-11-25 11:52:24
    Od: "Robert" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Kłos" <a...@k...wp.pl> napisał w wiadomości

    > W jakich przypadkach US uważa za niezbędne przedstawienie umowy
    > firmowego rachunku banlowego?

    - po założeniu nowego rachunku firmowego - NIP1
    - zmiana adresu siedziby - w moim przypadku zmienił się również US. Nowy US
    zarządał już zaktualizowanych umów z bankiem.

    --
    Robert

  • 8. Data: 2003-11-25 13:48:37
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 24 Nov 2003 16:34:20 +0100, w <bpt8dv$q7j$1@zeus.polsl.gliwice.pl>,
    "Jarosław Łysio" <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Nie dziwię się, że się nie udało. Takiego rachunku mBank po prostu nie ma w
    > swojej ofercie.

    Jakie masz IQ?

  • 9. Data: 2003-11-25 13:59:23
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Robert napisał:

    > - po założeniu nowego rachunku firmowego - NIP1

    Jestes pewien? Ja sie z czyms takim nie spotkalem (albo nie pamietam).

    > - zmiana adresu siedziby - w moim przypadku zmienił się również US. Nowy US
    > zarządał już zaktualizowanych umów z bankiem.

    A co do ku*&^ nedzy to US obchodzi? Boja sie, ze bedziesz uzywal lewego
    konta w lewym banku do placenia podatkow? W sumie podatki sa lewe w
    wiekszosci, wiec moze cos w tym jest. ;-))))

    Bartol

  • 10. Data: 2003-11-25 14:37:12
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Radosław Popławski" napisał:

    | Jakie masz IQ?

    To pytanie wykracza poza zakres dyskusji.