  • 1. Data: 2003-11-24 15:35:16
    Temat: Nowe praktyki PKO BP?
    Od: "sinc@interia" <s...@i...nie.net>

    Witam
    Mam rachunek superkonto w PKO BP
    na którym mam stałe zlecenie przelewu
    okreslonej kwoty do MBanku i regularne
    wpłaty. Wszystko tak ustaiaone, ze
    zwykle zawartość konta oscyluje w granicach 200 zł
    i nagle niz tego ni z owwego dostałem
    poczta zwykłą takie pismo:

    <pismo>
    Sz. P.
    dane osobowe

    Nr rach 102003378xxxxxxxxx

    Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski SA III Oddział w Łodzi
    zwraca sie z prośbą o kontakt osobisty V pietro, pokój 503, lub
    telefoniczny nr 670-44-49 w godzinach 8:00 - 15:00.
    <i><b>
    Sprawę prosimy traktować jako bardzo pilną!
    </b></i>
    Kierownik sekcji
    Dorota Brzeska
    </pismo>

    No poprostu wymiękam, czy oni naprwade uważają, ze polecę
    w te dyrdy do nich?
    czas stracę i forse na niewiadomo jaką bzdurę?
    Dlaczego sami do mnie nie zadzwonią skoro znają telefon?
    Też spotykacie sie z takimi praktykami?
    Pozdr
    SinC

  • 2. Data: 2003-11-24 15:58:03
    Temat: Re: Nowe praktyki PKO BP?
    Od: "seb" <a...@a...pl>

    > czas stracę i forse na niewiadomo jaką bzdurę?
    Moze to nie bzdura? Moze ktos Ci konto obrobil? (oczywiscie to czarny
    scenariusz, ale znam taki z zycia...)

    > Dlaczego sami do mnie nie zadzwonią skoro znają telefon?
    ABJW ?

    > Też spotykacie sie z takimi praktykami?
    Heh, po kilku latach uzywania Superkonta i posiadaniu tam limitu debetowego,
    krzykliwe reklamy namowily mnie do zalozenia ePKO. Tak zrobilem. Oczywiscie,
    superwygodne, bo z domku, ale nie raczyli wspomniec, ze TAM limitu nie
    dostane. A poniewaz konto w 'zwyklym' PKO bylo martwe, to i tam mi zabrali
    :) Zamknąłem w ch..re.
    Inna historia, ale moze komus się przyda na przestrogę.

    Pzdr
    Seb

  • 3. Data: 2003-11-24 16:12:54
    Od: "sinc@interia" <s...@i...nie.net>

    Użytkownik "seb" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Moze to nie bzdura? Moze ktos Ci konto obrobil? (oczywiscie to czarny
    > scenariusz, ale znam taki z zycia...)

    No to sie napasł miałem całe 200 PLN, ale zakładajac nawet ze obrobił
    to po co ja tam?
    SinC

  • 4. Data: 2003-11-24 17:01:39
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    "sinc@interia" <s...@i...nie.net> writes:

    > Użytkownik "seb" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > No to sie napasł miałem całe 200 PLN, ale zakładajac nawet ze obrobił
    > to po co ja tam?

    Może załatwił kredyt na 25.000

    PS Dali przecież telefon, tak Ci żal parudziesięciu groszy...

  • 5. Data: 2003-11-24 17:32:00
    Od: "sinc@interia" <s...@i...nie.net>

    Użytkownik "Marcin Kasperski" <M...@s...com.pl> napisał w
    wiadomości news:87k75pya30.fsf@cauchy.softax.local...

    > Może załatwił kredyt na 25.000
    >
    > PS Dali przecież telefon, tak Ci żal parudziesięciu groszy...

    Nie chodzi o kasę ale o podejscie, które całkowicie
    przypomina mi działania z ubiegłej epoki. Woleli wydac moja kase na
    list niż poprostu zadzwonić byle bym to ja był petentem :((
    SinC

  • 6. Data: 2003-11-24 17:54:06
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    > Nie chodzi o kasę ale o podejscie, które całkowicie przypomina mi
    > działania z ubiegłej epoki. Woleli wydac moja kase na list niż
    > poprostu zadzwonić byle bym to ja był petentem :((

    Widzisz, to niekoniecznie tak. Może np. próbowali się do Ciebie
    dodzwonić ale nie zdołali? Ponadto sytuacja gdy Ty dzwonisz do banku
    jest ciut bezpieczniejsza niż gdy bank dzwoni do Ciebie, zwłaszcza gdy
    padają jakieś poufne informacje. Podany numer możesz próbować
    sprawdzić, natomiast sprawdzenie czy odzywający się w słuchawce głos
    naprawdę należy do pracownika banku...

  • 7. Data: 2003-11-24 21:20:37
    Od: "sinc@interia" <s...@i...nie.net>

    Użytkownik "sinc@interia" <s...@i...nie.net> napisał w wiadomości
> [...]
    > okreslonej kwoty do MBanku i regularne
    > wpłaty. Wszystko tak ustaiaone, ze
    > zwykle zawartość konta oscyluje w granicach 200 zł

    ha i juz wiem o co poszło
    zdefiniowany przelew sie odbił
    Ciekawe kto nawalił MBank czy PKO?
    Mozna domagać sie odszkodowania?