  • 11. Data: 2003-12-11 15:54:38
    Temat: Re: [mBank] nareszcie nie działa forum ;)
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bra3t7$8l8$...@n...onet.pl,
    Marek J <markusjNOSPAM@.interia.pl>:

    > Nie szkoda Ci pieniędzy?
    > ;-)))

    Szkoda. On płacił ;)

    --
    Robert

  • 12. Data: 2003-12-11 16:06:06
    Od: "Małgosia" <l...@g...pl>

    > Przepraszam bardzo, ale Jasiem sam się mianowałem.

    a to bardzo mi miło,
    i czerpie dzika przyjemność z rozszerzania OT ;)

    > Pozdrawiam
    >
    > Jaś

    I ze szczerą wzajemnością.

  • 13. Data: 2003-12-11 16:08:49
    Od: "LUZYTA" <l...@g...pl>

    > A propos chlopcow ;)
    > Obecnie tucze Twojego kolege Marcina, we wtorek moj Demon z Pieca Obok
    > (przez sciane) wreczyl mu dluuugą bułę... Sprawdź, czy ma (juz) pulchny
    > paluszek...
    >
    > --
    > Baba Jaga
    > User in front of @ is fake, actual user is: mkarta

    Kolega Marcin wyraża zaniepokojenie wszechobecną inwigilacją,
    się podsekscytował miło a niezdrowo ;)))

  • 14. Data: 2003-12-11 16:29:18
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    6...@n...onet.pl,
    LUZYTA <l...@g...pl>:

    > Kolega Marcin wyraża zaniepokojenie wszechobecną inwigilacją,
    > się podsekscytował miło a niezdrowo ;)))

    Ano wlasnie - niech sie nie niepokoi, bo to niezdrowe - zle wplywa na tak
    ważny teraz przyrost tkanki tluszczowej :-P

    --
    B.J.

  • 15. Data: 2003-12-11 22:14:48
    Temat: Re: [mBank] potrzebna dobra akuszerka (do forum)
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Długo - przez wielu - oczekiwane zmiany na forum mBanku,
    > zmiany w serwisie informacyjnym,
    > może jeszcze dzisiejszej nocy.
    > Czekam z zapartym tchem ;)

    Zdaje się że ani wczorajszej, ani dzisiejszej,
    do trzech razy sztuka?

  • 16. Data: 2003-12-11 22:15:15
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek J" napisał:

    | Wg aktualności dziś po 16.00 będzie kolejny pogrzeb :-)

    I ten pogrzeb też się nie udał :-(
    A aktualności się jeszcze nie zaktualizowały, więc nie wiadomo kiedy będzie
    następna próba grzebania :)

    Pozdr.,