  • 1. Data: 2003-12-11 07:51:07
    Temat: Kredyt na sprzęt AGD w Lukasie
    Od: "RH" <r...@h...com.pl>

    W sklepie AGD zaproponowano mi kredyt na sprzęt AGD w Lukasie który ma
    oprocentowanie 0% i nie ma prowizji oraz opłat. Kredyt jest mi udzielony po
    przyznaniu maksymalnych rabatów na sprzęt. Więc najprawdopodobniej
    oprocentowanie nie jest ukryte w marży sklepu. Czy jest ktoś w stanie
    wyjaśnić tę sytuację??

  • 2. Data: 2003-12-11 07:58:23
    Temat: Re: Kredyt na sprzęt AGD w Lukasie
    Od: "Damian" <...@...pl>

    Użytkownik "RH" <r...@h...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przyznaniu maksymalnych rabatów na sprzęt. Więc najprawdopodobniej
    > oprocentowanie nie jest ukryte w marży sklepu. Czy jest ktoś w stanie

    rabaty, tym bardziej maxymalne nie chodza w parze z kredytem na 0%

  • 3. Data: 2003-12-11 08:22:32
    Od: "Madaa" <f...@i...pl>

    A czy cena towaru po wejściu w życię promocji 0% nie poszła troszeczkę w
    górę ???

  • 4. Data: 2003-12-11 11:00:22
    Od: "RH" <r...@h...com.pl>

    Użytkownik "Madaa" <f...@i...pl> napisał w wiadomości
    > A czy cena towaru po wejściu w życię promocji 0% nie poszła troszeczkę w
    > górę ???

    cenę sprawdzałem w kilku sklepach, wybrałem tam gdzie było najtaniej, w
    momencie kiedy powiedziałem że chce pobrać kredyt cena nie poszła w górę. A
    więc niezależnie czy płaciłbym gotówką czy też poprzez kredyt - cena taka
    sama

  • 5. Data: 2003-12-11 12:13:10
    Od: Przemysław Kowalik <p...@u...com.pl>

    RH wrote:

> [...]
    > więc niezależnie czy płaciłbym gotówką czy też poprzez kredyt - cena taka

    Hmm, jeżeli w danym sklepie można płacić kartą to być może koszty
    kredytu "0%" są porównywalne z prowizją karcianą i dla sklepu wychodzi
    na to samo jakby człowieczek zapłacił plastikiem...
    Ale to tylko moje domniemanie...

    Przemek

  • 6. Data: 2003-12-11 12:52:05
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > przyznaniu maksymalnych rabatów na sprzęt. Więc najprawdopodobniej
    > oprocentowanie nie jest ukryte w marży sklepu. Czy jest ktoś w stanie

    Ja dokonuję zakupów na kredyt wyłącznie w taki sposób. Czyli tylko w takim
    przypadku, gdy cena produktu jest podzielona na kilka (najczęściej 10)
    równych rat. Nie ma opłaty wstępnej. Nie ma opocentowania. Płacę dokładnie
    tyle ile kosztuje towar w danej chwili, tylko przez najbliższe kilka
    miesięcy. Dokonałem już kilka razy takich zakupów i w dodatku zawsze po
    najniższej na lokalnym rynku cenie. Co więcej płaciłem również kartą
    kredytową.
    A wyjaśnienie jest trywialnie proste: bank ma regularne wpływy. To nic, że
    bez odsetek. A podejżewam, że również na tym zarabia, prawdopodobnie na
    podstawie jakiejś umowy ze sprzedawcą. W końcu dzięki takiemu kredytowi
    sklep ma zbyt, prawda.

    kriskel

  • 7. Data: 2003-12-11 12:56:05
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

    > A podejżewam, że również na tym zarabia, prawdopodobnie na
    podstawie jakiejś umowy ze sprzedawcą.

    sorry: podejrzewam

  • 8. Data: 2003-12-11 19:18:52
    Od: "m@rkop" <m...@p...spam.pl>

    On Thu, 11 Dec 2003 13:52:05 +0100, kriskel wrote:

> [...]
    > tyle ile kosztuje towar w danej chwili, tylko przez najbliższe kilka
    > miesięcy. Dokonałem już kilka razy takich zakupów i w dodatku zawsze po

    Tak, tylko gdybys zaplacil gotowka, dostalbys pewnie z 10-20%
    rabatu...

    --
    Pozdrawiam :)
    m@rkop

  • 9. Data: 2003-12-11 19:59:43
    Od: "Mateusz Jaworski" <m...@b...pl>

> [...]
    > więc niezależnie czy płaciłbym gotówką czy też poprzez kredyt - cena taka

    podaj co to za sprzet i jaka cena a powiem Ci ile przeplacasz w tym sklepie

    pzdr

    matjaw

  • 10. Data: 2003-12-12 09:57:07
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > A wyjaśnienie jest trywialnie proste: bank ma regularne wpływy. To nic, że
    > bez odsetek.

    A czytales umowe ? Tam jest napisane ze odsetki placi SKLEP ale tylko do
    momentu gdy spozni sie z platnoscia.
    Przynajmniej tak jest w Lukasie. W umowie w Euro (GE CB) nei ma ani slowa.